Gå til innhold

Hvordan føles det og være gravid egentlig?


LanoLotte14.07.2008

Anbefalte innlegg

Jeg har litt ømme pupper, men det er alt. Er ikke kvalm eller dårlig. Kjenner det ikke i ryggen, er ikke trøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er såååå forskjelig...kan ikkje sammenlignest i magne tilfeller....

 

ømme pupper er jo ett bra tegn da....var kun det eg hadde....var verken kvalm,trøtt eller dårlig før uti uke 6...men da vart eg sikkelig dårlig og...

 

så du akn godt vere gravid sjølv om du ikkje har noke særlig med symptomer....

 

mine brystvorter har blirr såre og ømme med begge graviditetane,men det er den einaste likheten mellom dei,ellers er dei totalt forskjellig...heilt merkelig egentlig....

 

håper du er gravid da...masse lykke til=)))))))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, jeg er jo kun 4+4 i dag, har tatt 5 tester ALLE var posetiv , så jeg syntes det er bare rart jeg ikke merker mere, har aldri vært gravid før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er visst vanlig å ikke få alle symptomene på en gang..ømme bryster er jo ett godt tegn det..heldig er du ihvertfall:) er ikke no gøy å være kvalm om morningen eller fly på do hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lite, ArielSpire. Litt ømme pupper her også, og det som var mensmurringer har jeg ikke kjent på et par dager. Er forresten 5+3.

 

Skjønner deg godt du er bekymret. Det er jeg også, men tror vi må slå oss til ro med at både symptomer og IKKE symptomer er like normalt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+5 og har så og si ingen symptomer. Om jeg virkelig skal klage så kan jeg si at jeg har følt meg litt uggen om morgen og kvelden, og har noen ganger litt stikninger i magen, men jeg lever akkurat som før, og jeg kan ikke si at jeg ville trodd jeg var gravid om jeg ikke visste det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...