Gå til innhold

1800 kr er billig for en odenwalder lammy xl, ikke sant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koster 1800 hos lilleprinsen.no. Men de er ikke helt like de som selges på babyshop etc. Disse på lilleprinsen er kortere og man kan at ut skinnet og bruke posen uten skinn. Kikka på de på barnas hus her en dag. Anslår at de er ca 15 cm lengre, har fast skinn i bunnen og har heller ikke denne xl-funksjonen. Pris 2500,-

Jeg skal kjøpe lilleprinsen sin, da denne passer best i min EW.

• 3 uker senere...

Annonse

men kan man bruke lilleprinsen sin til barnet er 2-3 år? Jeg ønsker å kjøpe en pose som får plass i softbagen + at den kan brukes til nyfødt og til soving senere i barnehagen. Har lyst å kjøpe den på lilleprinsen, men dumt hvis den er veldig kort?

Den holder i alle fall til barnet er 2 år... men om den blir knapp i toppen er det jo bare å spe på med et ullteppe på kalde dager. Jeg synes i alle fall modellen på Lilleprinsen har en fordel i og med at skinnet kan tas ut.

Å nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte den på lilleprinsen, kjøpte Mucki på salg i Trondheim (1299 på barnas hus). Så på Lammy i butikken og syns den var litt krunglete å få inn i bagen pga lammeskinnet som måtte krølles fordi posen var for lang, men trodde det var den samme de hadde på lilleprinsen. Syns også den dueblå var finest, men endte opp med marine da de ikke hadde noe særlig farger å velge i. Og jeg har brun vogn.. æsj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...