Fire? Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hei ! Vi har såvidt kuttet ut puppen, og jeg er usikker på hvor mye nutramigen melk jeg skal gi han... Ser at de som får vanlig melk får en skvett til de fleste brødmåltidene, - er det slik dere også gjør det ? Serverer dere den varm eller kald ? Tar i mot alle tips !! (har brukt Nutramigen i grøt i lang tid så smaken er kjent)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Sønnen min fikk temperert Nutramigen helt til han sluttet med Nutramigen (3-4 år gammel). Kald ville han ikke ha, så da ble det temperert. Han fikk en skvett til hvert brødmåltid i tillegg til kveldskos dersom han ville ha det (hadde behov for mer kalsium siden han ikke fikk like mye kalsium i maten som han ville fått dersom han hadde spist melke-mat)
Frustrert 5.gangs Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Vår sønn fikk nutramigen til han var nesten 4 1/2. Det dumme var at han kun ville ha den på flaske men greit nok.....han har slutta nåda. Han ville helst ha den varm da.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Vår toaring er veldig glad i Nutramigen... Hun får det morgen og kveld - ikke til måltidet - men etterpå (ellers blir det bare melk og ikke noe mat..). Vi varmer den opp til 40 grader på vannkokeren. Gir henne 1- 1,5 dl pr gang. Det hender hun også får når hun kommer hjem fra barnehagen - om jeg ser hun er veldig sliten og trøtt den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå