Gå til innhold

Grrr bilselgeren vet ikke forskjell på IF og STOREBRAND forsikring

Anbefalte innlegg

på fredag så fikk vi en regning fra IF på hele 13066,- for forsikring på Passaten vi kjøpte slutten av okt,

Jeg sa klart i fra at det er Storebrand forsikring vi bruker og han fikk kopi av tidligere bil forsikringen til min samboer...der det står at han bruker Storebrand!

det er jo helt horimbelt å betale over 13000 for å forsikre en passat 2004 mod da!

vi sa også at vi ikke skulle ha leiebil, men det er også oppført + at IF har skrevet superforsikring og bare det koster 7039,- vi trenger ikke noe superforsikring da herregud !

og sambo har 75% det 4 året, og IF har skrevet 20% (nå fikk jeg greie på at det ikke er mere enn 50% han får ettersom det er hans andre bil, men greit nok det er 30% mere enn hva IF har skrevet..)

så nå må jeg ringe selger slik at han ringer IF og sletter bilen hos de, for nå har Storebrand stilt garanti på bilen !

huff så mye tull det blir når ikke selgern vet forskjell på IF og Storebrand :(

Fortsetter under...

Jeg trode IF og Storebrand var det samme selskapet jeg de slo seg jo sammen for noen år siden. Men derre får unddersøke det for uansett hvordan forsikrinselskap dere bruker så skal samboeren din ha poenga sinne.

nei det er ikke samme selskap skjønner du, vet det er mange som tror det ikke bare bilselgern....

jeg hadde alle mine forsikringer i IF før jeg og sambo gikk over til Storebrand i oktober :)

telefon nr til IF er 02400 og til storebrand er det 08880 :)

IF og Storebrand er på langt nærdet samme...... Uansett om det er bestillt forsikring hos IF skal dere ha 75% bonus, siden bonus følger personen og man kan flytte over forsikring fra et selskap til et annet.... Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt selger om "te hælvette å få fiksa opp i rotet" han/hun har stellt istand........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...