michelle **venter gullgutt** Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 for 2 år siden veide jeg 110 kg, jeg klarte å gå med 40 kg, men etter jeg ble gravid orket jeg ikke å trene og søt suget ble bare alt for sterkt. så nå har jeg gått opp 20 kg, er det noe jeg kan gjøre for å holde opp med søtsaker og noe lett trenig.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Flott at du har gått ned 40kg! -Gratulere! DU kan dette.... - Krom -Hjelper meg iallefall, tar gjerne dobelt dose om morran. - Drikk mye vann (hjelper med bobler for å få ned mengder) - Spis lite og ofte - Jeg pleier å ta en kopp te eller å pusse tenna når søtsuget melder seg ++++ Trening. Lån naboens hund? -Er du medlem på treningsstudio? Ta en tur 3 ganger pr uke. -Ikke lov deg selv noe mer enn at du skal være der, -jeg bruker iallefall tida til å trene....
michelle **venter gullgutt** Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Takk for tipsene, de skal jeg prøve å følge! Krom? Er det noen man kjøper på apotek eller helsekost?
trinebeate Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Meld deg inn i treningssenter, en må trene når en skal gå ned i kg. Ellers blir man utrolig slapp i fisken etterhvert og spesiselt når man er så tung som du er. Spis masse fisk, kjøtt, grønnsaker, egg og frukt. ( men ikke for mye frukt!) Bytt ut brød med knekkebrød. Drikk mye kaffe. Og har du veldig søtsug kan det hjelpe å ta et stort glass pepsi max. Husk å spis lite og ofte. Ta en dag om gangen, og aldri tenk det er galt det samme når du ikke har motstått en fristelse. Og sist men ikke minst, spis lite og magert til kvelds. Det er kanskje aller viktigst! Lykke til.
humla80 Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Du skal spise frokost som en konge, lunsj som en prins, og kveldsmat som en fattigmann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå