~sjiraff~ Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Skal skrive litteraturliste på en oppgave og da skal jo første linjen ha innrykk... men ikke andre.... How to? Da jeg lager innrykk flyttes jo hele avsnittet....
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 tab knappen.. stille deg forann det som skal innrykkes og så tab..
~sjiraff~ Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Ja, men da flytter jo hele avsnittet seg ikke bare første linjen... Men fikk det til, skrev bare alt på nytt og begyne første linjen med innrykk. Klarte ikke å gjøre om det jeg hadde skrevet, så da ble det en lett/tungvind løsning..
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 jeg måtte prøve nå siden jeg trodde jeg viste det.. og ja det gjorde jo det.. snodig :/ hmm.. ikke skjønner jeg hvordan man kan få det til heller... joda, lage en linje mellomrom, så tab da vil bare den ene linjen gå inn. men om du ikke skal ha mellomrom mellom linjene, da vet jeg ikke men ikke noe problem lenger heller da hehe..
Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Format - avsnitt - spesielt - første linje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå