Gå til innhold

Bryllupsinvitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vil gjerne lage bryllupsinvitasjonene selv. Noen her som vet om noen nettsider hvor jeg kan se noen eksempler på dette og få litt inspirasjon?

Skrevet

Vet du spurte om nettsider, men jeg tillater meg likevel å komme med et forslag om to butikker i Oslo hvor du kan få mye inspirasjon og materialer (hvis du bor i eller kan besøke Oslo da); Panduro i Karl Johansgt. og Norway Designs ved National theateret. Begge plassene har mange permer med inspirasjon, men jeg vil absolutt anbefale Norway Design pga utvalg, pris og ikke minst service. De har en egen del i butikken hvor det står store klippemaskiner som man kan benytte seg av. Av erfaring kan jeg si at det er ikke alltid like enkelt å få det til fint når man skal klippe for hånd med saks....

Skrevet

Vi ordnet invitasjonene våre her: www.decorium.no

Skrevet

Jeg har laget litt for mange invitasjoner til mitt bryllup... Selger de gjerne om noen vil kjøpe...

Skrevet

Vi også;) og vi har fått sååååmye skryt for de!! Trykker bordkort og program der også!

Skrevet

hvor mye koster de innbydelsene og sånn på decorium da....??? så ingen priser der jeg...

Skrevet

Du å gå inn på serie 1 eller 2, da ligger prisene nederst.

Skrevet

Det kommer helt ann på hva du vil ha. Vi bestilte ikke via nett, da vi bor i Oslo og heller gikk innom - så vi har ingen av de invitasjonene du ser på nett. Vi betalte 2500 for 39 ferdigtrykte invitasjoner og konvolutter + 5 uten navn. Synes det var en bra pris. Ville spart toppen 700 kr hvis jeg skulle lagd de selv + kostet meg masse arbeid - og det ville ikke blitt like bra.

Skrevet

Det var dyrt! Og er grunnen til at jeg vil lage de selv. Hvor mye du sparer kommer an på hvordan du lager de..

Dessuten vil jeg ha matchende menyer og kanskje kirkeprogram, og da blir det veeeldig dyrt. Dessuten er det koselig å lage de selv, og ikke vanskelig hvis man er bittelitt praktisk anlagt da (og har tid).

Skrevet

Vi betalte 300,- for 15 ferdigtrykte invitasjoner med tekst på konvolutt på Decorium, og da ble de sendt i oppkrav... syntes ikke det var all verden akkurat:)

Programmene koster dog mer, og vi må ha dobbelt så mange (dvs 27 stk) men det er 24 kr stk og det er helt greit syntes jeg. Bordkortene koster 8 kr stykket, da får jeg alt i samme stil og det er også verdt litt da:)

Skrevet

www.rubberstamps.no

www.scrapping.no

Gå inn i de ulike forumene. Her er det lagt ut noe bryllupsinvitasjoner, men mest andre kort. Ta en titt og få masse inspirasjon. Jeg skal også lage selv, men aner ikke hvordan de skal se ut enda...

Skrevet

Takk :)

Jeg har faktisk funnet ut hvordan jeg skal lage de nå. Blir ganske rent og pent med hvitt og sølv + litt pynt i rosa. Er veldig fornøyd med meg selv, gleder meg til å begynne "produksjonen".

Jeg fikk faktisk en del inspirasjon av å se på blomster og bord i det nyeste DittBryllup. Vil at ting skal matche litt, så bestemte meg for hvordan invitasjonene skulle bli etter å ha bestemt blomster og pynt.

Skrevet

Vi laget selv invitasjoner, synes de ble pene. ca 5o innvitasjoner til litt over 400 kr. og det var inkludert konvolutter....

Skrevet

Vi valgte de dyreste invitasjonene da, så du får billigere hos de også :-) Men bra du har funnet noe du liker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...