Gå til innhold

Noen andre med barn som har falt ned trapp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min falt ned trappene i går, en ganske bratt og lang trapp.

Virket i fin form etterpå, litt skrubbsår og noen blåmerker/kuler i hodet/pannen.

Har dere gjort noe i forhold til dette, eller bare observert de selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han var bevisst etter fallet, og du fikk god kontakt med han så ville jeg bare observert selv..

Skrevet

Begge har falt ned trappa vår. Har tatt dem til legevakten bare for sikkerhets skyld, og fått samme beskjed begge gangene: det skjer og man må bare observere dem et par dager. Vekke dem hver annen time den første natta f.eks. Pannen er jo ganske robust del av hodet, og et sikkert tegn på rystelse er oppkast. Siden han virker fin i dag er det sikkert ingen fare på ferde.

Skrevet

Jenta mi falt ned trappa for ca 2 uker siden.

Fikk den blå kulen i panna, sår ved øyet, blåmerker i ansiktet og på lår/legger. Mor hadde vondt i seg da ja.

Men alt var bra, dro innom legevakta bare for sikkerhets skyld, men merket tydelig den tiden vi satt på venterommet at hun var ok. Da lekte hun og løp rundt for å "prate" med alle som satt der. Fikk en fremmed dame til å tegne sammen med seg =)

Om du ikke har merket noe spesielt til nå, så er han nok helt ok.

Jeg ringte legevakten rett etterpå, og vi ble enige om at jeg skulle komme innom. Nå vet jeg ikke hvor gammel din er, men jenta mi har ingen mulighet til å fortelle hvordan hun føler seg, så da synes jeg det var greit.

Skrevet

Største her har falt ned noen ganger, når han har vært litt uforsiktig i trappa. Men det har aldri skjedd annet enn at han kanskje har fått en blåkul på et kne eller noe. Aldri blitt dårlig eller noe. De tåler nå ganske mye også de små=))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

åjadda, har falt ned her 2-3 ganger, og jeg et par ganger! (dog med ullsokker, som jo er glatt)

Gikk fint, og sjokket er nok større enn skaden, for snuppa glemmer det igjen like fort som det skjer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...