Gå til innhold

Jeg fryser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som fryser.? Jeg sitter og grøsser og fryser flere ganger om dagen. Ligger med treningsbukse under dyna når jeg skal sove til natta også....hmmm...... Kan ikke huske å ha vært sånn ved de 2 andre graviditetene jeg har bak meg. Begynte like etter jeg fant ut at jeg var gravid. (er nå uke 6)

Meeeeen kvalm er jeg gudsjelov ikke ennå...hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fryser også! mesteparten av tiden! Har kjøpt meg en stor og varm pysjamas, men fryser likevel, skal spørre legen i dag hvorfor.

Jeg er i uke 7, og begynte å bli kvalm i natt:(

Skrevet

Hvis du får noe vettugt svar kan du jo gi tilbakemelding? Blir gal her jeg....Lykke til videre:-)

Skrevet

Fryser jeg og... mest på kvelden...men vi bor i et gammel hus hvor det trekker som bare det i tilegg! Er litt svimmel av og til og. Ikke kvalm ( ennå) men har masse spyddproduksjon...veldig rart! Jeg misliker sterkt å spy! Så jeg ber + håper virkelig jeg må ikke!!!

Hvis dere har mulighet å trene litt lett så hjelper det å få blodsirkulasjonen i gang og det vil hjelpe mot frysningen. Gå tur er også bra!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Fryser ganske mye selv, spesielt på hender og føtter, men det er visst helt normalt. Den lille som driver og styrer i magen vår tar det som er av energi og blodet konsenterer seg om å forskyne spiren :-)

Skrevet

Jeg som bare trodde det var jeg som var skikkelig kald om dagen. Pledd er en god venn om dagen =)

Lykke til dere andre fråsenpinner :)

Skrevet

Jeg er også kald.

Spesiellt når jeg ligger under dyna!

Brrr- grusomt.

Skrevet

Fryse masse eg og! hehe... sette på ovna over alt så andre klare nesten ikkje være her inne. Fryse skikkelig om natta og, stort sett hele tiden. Har vel alltid vært en liten frostpinne men så grådig kan eg aldri huske å ha frøse før. Er 6+4 i dag. Er og kvalm av og til. Spesielt om natta og om morningen. Men det gjør ingenting, er bare sååå glad for å være gravid! hihi :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...