ano`num *17.03.10* Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Tar mot alle tips, bare de ikke inneholder bilder Søster`n bruker "det" hvert bidige år. Blir liksom litt oppbrukt. Ikke er lillegullet gammelt nok for noe fotografbilde enda heller. (`_`)
Erisa* Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Jeg har tenkt å kjøpe et par griser til dem:) På www.gaversomforandrerverden.no er det mange fine gaver til dem som har alt; gaver som kommer fattige i andre land til gode. Jeg tenker å gi en slik gave, og så en såpe eller krem fra bodyshop til mamma, og strikker et par hansker til pappa:) Ellers bruker en god bok å gjøre susen, gjerne en som de begge vil like. Eller et gavekort på restaurant for de to - noe romantisk er jo koselig:) Er det ikke på XL det er så god bacalao (hvis foreldrene dine bor i Ålesund)?
Erisa* Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 mente du dine eller barnets besteforeldre, forresten?
Chaiemae Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Bestemor: parfyme, bok, noe hun samler på (service, sølvtøy etc), genser, ullundertøy, hudpleie, frisørtime, smykker, klokke Bestefar: bok, klær, noe til hobbyen hans, whiskey, klokke, ullundertøy Felles: gavekort på restaurant, pledd med bestemor og bestefar på, stelton kaffekanne, gode kjøkkenkniver
ragkris Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Mine besteforeldre (hvis det var det du mente) får t-skjorter med "verdens beste oldemor" og "verdens beste oldefar". De er blitt så gamle at det ikke er noe de "trenger" lengre (over 90), så morsomt å kjøpe noe de kan glede seg over med tanken. De er jo såååååååå spent på å få treffe første oldebarn som nå kommer i Mai
EnLitenPrins Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 oppps Så ikke det atte du ikke ville ha med bilder
Gjest Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Jeg skal kjøpe en gavepakning med spekemat til mormor og morfar i år. De har jo alt, så noe som kan spises eller drikkes er jo en fin ting. Ellers så er det jo masse fine bøker hvis de liker å lese. Eller kanskje en flaske med noe godt fra polet og/eller en spesiell konfektsjokolade.
amy_de Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Kurv med ost kjeks og vin faller ofte i smak, eventuelt kurv med kaffe, te og god sjokolade eller kurv med såper, oljer, stearinlys og badekonfetti hvis de har badekar. (jeg er som du ser glad i kurver
Gunni_2 Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Du kan også lage gave til dem. Kjøp ei ramme med lerret, bruk fingermaling for barn ( den er ikke giftig), og lag avtrykk av babyens hånd og fot på lerretet. Fingermaling er grei å bruke for den går lett av i vask. Kan ikke garantere hvor bra håndavtrykket blir, hvis du har veldig liten baby.
Meg+lilleHelle Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Hei. Jeg er veldig fornøyd med vår gave til farmor og farfar i år. Har bestillt et stort, veldig fint ullteppe, der det står farmor og farfar i gull skrift i det ene hjørnet
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Hehe, jeg vet veldig godt hva mine foreldre får: en kopp hver med bestefar/bestemor på :-) Er nemlig tolv uker på vei da.... forhåpentlig vis....
Sunniva78 har to små Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Kjempeforslag fra deg Erisa, de gavene fra Kirkens nødhjelp!! Er sikker på at det er midt i blinken for svigers:-) En virkelig fin gave å gi- og få!!!
mor.monsen Skrevet 12. november 2007 #14 Skrevet 12. november 2007 Gaver fra kirkenes nødhjelp er det beste forslaget så langt syns jeg. Jeg har kjøpt griser og kyllinger til hele familien og er heller ekstra kreativ med innpakning og legger ved hjemmelagde julekort og kanskje litt hjemmelaget julegodt. Får se hvor langt formen rekker.
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. november 2007 Det var mine foreldre jeg mente *min feil* Tror ikke jeg har sagt mamma og pappa om de på leeenge Vi har vært på handel i dag; og fant ut at begge sett foreldre/besteforeldre skal få hjemmelagede kalendere og en 1/2kg twist Så når jeg bare får tid, skal vi male, tegne og lime inn klistremerker i de. Kanskje vi også skal putte inn litt bilder på en eller annen måte likevell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå