Gå til innhold

FADER!!!!!! Pregnylen gikk kanskje galt :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kom på nå.... skal vel ta inn væsken,, så spute det i glasset med pulveret og så "suge" det opp i sprøyta igjen? fader altså... jeg gjorde det feil... tror ikke det ble stort pulver, hva skal jeg gjøre? får ringe klinikken i morgen å høre..... fader!!!!!!

forandrer til: DET GIKK TIL HELVETE MED SPRØYTA!!!!!!!!!!!!! fader bare pga hodet mitt ikke klarte tenke klart!!!!!!!!!!!!!!! må ringe klinikken i morgen tidlig og håpe de kan hjelpe. fader altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bare lyst å grine nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hei du, bra det gikk fint da iallfall!

Man blir jo så stressa på å gjøre noe gæernt med alt dette. Må ha vært en skikkelig kjip natt. Godt alt ordnet seg!

Jeg tok ut egg i dag, og selv om det ikke ble kjempemange (6), så så de fine ut sa legen. Men man vet jo seff aldri. Blir lang natt fram til telefonen i morgen tidlig....

Lykke til med uttak onsdag :)

Takk for svaret :) koselig.

Ja, den natta var laaang og vanskelig... heldigvis klarte min kjære å roe meg ned litt, så jeg fikk ihvertfall sove et par timer...... ca......

Glad jeg ikke ødela no ihvertfall :)

Gjorde det vondt å ta ut idag? 6 egg er jo bra det. 9 modne av en ca 16 stk da jeg var på ul fredag. var på ul onsdagen før og da var ingen modne... så kanskje noen fler nå.... kanskje..... men er jo en trøst når legen sier de ser bra ut da :) Fortell så fort du har snakket med dem i morgen. Spennende :) Som sagt er det kun et egg som skal til.... håpe du får inn gullegget ditt onsdag :)

Lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...