Kosel Skrevet 11. november 2007 #1 Del Skrevet 11. november 2007 I dag har vi feiret dåp! Pappaen til mini var kommet nedover for anledningen og begge familier var samlet! Mini var sååå flink. Klaget litt under gudstjenesten..Er jo såååå kjedelig å sitte stille da gitt:) Men så ble det jo litt action, så han smilte seg gjennom hele dåpshandlingen. (storsjarmøren:) ) "sang" litt med på et par salmer etterpå og, jeg og pappaen holdt på å flire oss ihjel når han satte igang med "syngingen" sin:) også sovnet han liksågreit:) Etter gudstjenesten var det å stelle seg i foto kø oppe ved døpefonten, alle familiene skulle jo ta bilder der oppe:) Det gikk kjempe fint, var jo som å stå forann et helt pressekorps...Og mini var like blid - super fornøyd med all oppmerksomheten han fikk tenker jeg, og jeg og pappaen styra og ordna med å få kjolen til å ligge pent, knyte fast lua som løsnet igjen og igjen og igjen. Etterpå dro vi til selskapslokalet jeg hadde leid og pyntet. (ble superfornøyd med bordene mine:) *skryteskryte*hehe Vi var 35 stk + mini, og endel som ikke hadde truffet hverandre tildligere. jeg har ikke møtt alle på hans siden og han har ikke møtt alle på min og de har da naturlig nok ikke truffet hverandre..Men det gikk veldig fint. Alle skravlet og koste seg og det var en veldig avslappet stemning. Mini var eksemplarisk!! Ammet ham før vi skulle spise og da sovnet han. Sov gjennom middagen, gaveåpningen og kaffe/kaker! Da våknet han og var like blid! Fikk litt mat før det var på med finstasen og ny runde med fotografering. (gud så mye bilder vi har....) med faddere, med besteforeldre, med oldeforeldre, tanter/onkler, meg,pappan og mini, oss med venner osv osv - gruer meg til å gå gjennom å plukke ut for å si det sånn... Pappaen storkoste seg med gutten sin og gleder seg veldig til jula hvor han har muligheten til å være nedover over en litt lengre periode og kan være litt mere på besøk:) En flott og hyggelig dag med dåp, farsdag og cupgull! (ja, vi hadde tv som stod på å viste kampen ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10883763-da-har-mini-f%C3%A5tt-vann-i-h%C3%A5ret-c/
Skurvelurven Skrevet 11. november 2007 #2 Del Skrevet 11. november 2007 Gratulerer så mye:) Har så vidt begynt å tenke på å ringe menighetskontoret jeg også, da det er greit å være tidlig ute. Her blir det nok ikke noen dåp før i januar, men med jul i mellomtiden går nok tiden alt for fort allikevel:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10883763-da-har-mini-f%C3%A5tt-vann-i-h%C3%A5ret-c/#findComment-10884323
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Del Skrevet 11. november 2007 Gratulerer igjen:) Åh som jeg gleder meg til jul, da er lucas nesten seks måneder jo:D:D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10883763-da-har-mini-f%C3%A5tt-vann-i-h%C3%A5ret-c/#findComment-10884358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå