Hilsen Aud Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg tok ut piercingen når jeg ble gravid, så jeg ammer jo ikke med smykke i. Hos meg er det mindre melk i det brystet som har vært piercet. Det er mer enn nok likevel, men en tydelig forskjell. Jeg vet derimot ikke sikkert at dette har med piercingen å gjøre. Når melken kom og jeg var Pamela for en dag - var de like store. Jeg fikk da en stor klump i det piercede brystet og drev og masserte og pumpet og knadde og det som verre var. Kan jo hende jeg ødela noen melkeganger? Forresten - piercingpuppen har ca 5 "stråler" - mens den andre har ca 8. Så det er jo litt forskjell der også. Hva er deres erfaringer med piercet bryst og amming?
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg har samme problemet. I det (tidligere) piercede brystet tar det mye lengre tid også før utdrivningsrefleksen setter i gang. Har ved flere anledninger også sett at det pipler melk ut av "hullet" fra piercingen. Tror nok også at jeg har fått ødelagt noen melkeganger. Det er forøvrig over 10 år siden jeg tok ut min.
Expat Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Dette er desverre et veldig kjent problem for ammehjelperne, og det er nok det at du har ødelagt noen melkeganger... De sier det kan bli bedre etter noen mnd.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Da jeg fikk lillemor var det 5 år siden jeg fjernet piercingen. Og jeg har ikke hatt noen problemer i hele tatt. Det kom melk ut av piercing-hullet, men det hadde ikke noe å si. Da jeg håndmelket så kom det like mange stråler fra det brystet som det "normale". Så jeg har nok vært heldig og antakelig ikke fått ødelagt noen melkeganger.
katari Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har hatt piercing i begge brystene og har ulik mengde med melk fordet. kan jo ha noe med at noe har skjedd på den ene siden og ikke den andre.. dere snakker om stråler.. jeg får to på den ene siden og på den andre får jeg ingen akkurat nå.... men det har kommet litt ann på også... i starten hadde jeg klumper i det ene brystet og da kom det ikke stråle.. så tror ikke det har noe med piercingen og gjøre..? kommer melk ut av hullene her også... er forresten to-tre år siden jeg tok de ut.. Men jeg har en ekstrem lekkepupp. så kan jo hende jeg har ødelagt noe som gjør at melken ikke klarer og holde seg inni.. det er irriterende gitt. men men piering kan nok ødelegge litt- de burde egentlig informere om dette når man tar piercing.. at det kan skje skader... men er vel sikkert meningen at de ikke skal skje hvis de gjør det ordentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå