Gå til innhold

Flere i usikkerhet?


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

hei igjen=)

 

Hehe.. så, de fant ut at du er gravid, ja? hehe=) Er ikke lett å skjule slikt for gode venner, nei=) Regner med de synes det var veldig trivelig,ja?

 

Heldig du er, som ikke har vært kvalm i noen av dine svangerskap. Ser ut til at du slipper unna denne gangen også =) * bank i bordet* Her har kvalmen blitt mindre, selv om jeg ikke tør rope det for høyt=) Tipset om grønne epler er et godt tips, selv om samboeren våkner av det han kaller " kanintygging" på morgenkvisten..hehe.. han er selvfølgelig veldig forståelsesfull, så det er liksom ikke noe stress=)

 

Utfloden, ja.. her er den også blitt mindre. Tok jo nesten av ei stund -hihi- =) Kommer mer av og til nå, så er vel ikke kvitt den helt enda! Værre er det med disse brystene som er så ømme at halvparten kunne vært nok. Våkner når jeg snur meg i senga, eller sambo kommer borti meg.. hehe.. kan jo ikke gjøre anna enn å le -hihi- =)

 

Hvordan er du følelsesmessig i disse dager, da? Jeg er veldig på hugget, og det ligner ikke meg i det hele tatt. Trodde dette med " hormoner" var overdrevet, men det ser ut til å stemme skremmende godt. Får håpe det bedrer seg etterhvert, for vil jo ikke være sinnatagg heller da.. hehe=)

 

Skjønner deg godt mht regninger. Prioriterer ikke internett da;) Plutselig er det ordnet igjen=)

Håper du og dere hadde en fin kveld=)

Skrives plutselig=)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...