Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Nå de siste dagene ETTER han har spist fra den ene puppen kommer det en forferdelig smerte i puppen,det stikkker og er kjempe vondt:( Det er kun den ene puppen det gjör vondt i,det eneste som hjelper litt er en varm dusj,da går det fortere over. Jeg må ta en dusj for det gjör så utrolig vondt! Hva er dette for noe,håper noen kan hjelpe meg?
værærli.no Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 har det på samme måte jeg og..... har tenkt på trange melkekjertler, men også sopp. ringer legen imorgen
trollet66 Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Kan være flere ting... HVordan Begge deler er svært merser brystknoppen ut, hvit og kald?? I så fall kan det være Raynaulds fenomen les på ammehjelpen .no søk på Raynaulds fenomen (får ikke kopiert linken, etter eller annet rart med maskinen min i dag.....) Kan også være trøske/sopp søk på det på samme siden og les, hva likner mest?? Begge deler er svært smertefultl. Det at det blir bedre av vame kan høres ut som reynaulds fenomen, men det igjen blir ofte forverret av en tilstand som sopp/bakterieinfeksjon.
trollet66 Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Vi prøver igjen, nå tuller maskinen min med meg veldig...... ÆSJ!! Kan være flere ting... HVordan ser brystknoppen ut, hvit og kald?? I så fall kan det være Raynaulds fenomen les på ammehjelpen .no søk på Raynaulds fenomen (får ikke kopiert linken, etter eller annet rart med maskinen min i dag.....) Kan også være trøske/sopp søk på det på samme siden og les, hva likner mest?? Begge deler er svært smertefultl. Det at det blir bedre av vame kan høres ut som reynaulds fenomen, men det igjen blir ofte forverret av en tilstand som sopp/bakterieinfeksjon.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Hei! Nå har jeg värt inne og lest om disse tilstandene,kan egentlig höres ut som begge! Men kan man ha sopp bare på den ene puppen? Lillegutt har heller ikke noe hvitt belegg i munnen! Brystvorten kan väre litt röd etter han har spist,men den har også värt både hvit og blå. Jeg har hatt en melkeblemme på den puppen.og jeg syntes det ble vondere etter at den forsvant,men den kommer også noen ganger tilbake:( Synes også at smertene kommer lettere når jeg fryser! Hva tror du,bör jeg kontakte en lege?
Expat Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Det hoeres ut som raynaulds fenomen (vasospasmer), de kan vaere verre med skade, som etter melkeblemme eller under soppinfeksjon. Hoer med legen ang bakenforliggende aarsak (faa melkeproeve gitt for aa utelukke bakteriell infeksjon). Hvit og blaa brystvorte er standard for vasospasmer da. Har du lest om raynaulds paa ammehjelpen.no?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Hei! Takk for svar! Leste litt om dette ja,og ser at du skriver at det kan forverres når man har melkeblemme. Det kan nok stemme her ja for jeg har hatt smerter för men ikke så intenese som nå. Jeg skal få tatt en melkepröve som du sier for og väre helt sikker:) Takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå