Gå til innhold

Hei snille noen...Får jeg byttet?? Angrer sånn..

Anbefalte innlegg

Kjøpte en emmaljunga City Cross Duo jeg hadde bestillt i fargen Copper. (hentet den i går)

Men nå angrer jeg at jeg ikke tok svart sportsdel istedenfor...har ikke brukt den, men damen i butikken pakket opp vogna så jeg lettere skulle få den med..Har også plast på den, men den er jo ikke i esken da...har d noe å si??

Tror du jeg får byttet den?? Kjedelig å ikke være fornøyd når man betaler så mange tusen,,

Fortsetter under...

Hei...

Du har vel angrefristen på din side, så lenge den er i orginalforpakningen!? Det gjelder også for bestilte varer. Benytt deg av angrefristen du, skal nok gå bra. Det var jo ikke du som tok den ut av embalasjen heller. Men det kan nok hende at denne skulle sittet på.

Men det er jo ikke verre enn å prøve. Kan jo ikke tape noe på det, det beste som kan skje er jo at du får byttet i en vogn du blir fornøyd med;)

Lykke til

Jammen fikk jeg byttet;) Så nå er jeg fornøyd!! Men den måtte bestilles og får den ikke før på nyåret, men trenger den ikke før heller da;) Også har jeg jo bagen med understell!!

Jeg snakket me en hyggelig mann på tlf. som sa d var helt greit. Når jeg kom dit to dager etter var d to damer der og de virket ikke så medgjørlige, men siden jeg hadde fått beskjed at jeg kunne bytte fikk jeg d likevel! Så da er d i orden:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...