Gå til innhold

Noen som har hatt sex med 1 cm åpning..og har det skjedd noe?? *lei* (samme som 3 trim)

Anbefalte innlegg

Jeg var hos jordmor..og da sjekket hun meg, og jeg hadde 1 cm åpning..Er det sånn at sæd kan sette i gang fødslen nå??

Har ikke hatt maserier eller murringer..Kun kynnere!

Håper på svar

Fortsetter under...

Jeg hadde 2-3 cm åpning i en hel mnd før det skjedde noe..trodde jeg skulle bli gal av å vente.

Blre tilogmed strippet tre ganger for å sette igang..

kan videre opplyse om at vannet ikke gikk før utdrivningsfasen så det var aldri noen infeksjonsfare.

Sæd var med på å sette igang falske veer, som gjorde at jeg fikk større og større åpning for hver gang.

På termindagen gikk jeg mye - tok et varmt bad - og hadde sex. 10 min etter sex med sæd og orgasme fra meg satte fødselen igang.

10 timer etterpå var vår sønn ute :-)

Vanskelig å sammenlikne - man vil finne svar - men vi er så forskjellig skapt... Lykke til uansett!

Jeg var inne på sjekk i går og fikk beskjed om at jeg hadde 1 cm åpning. Hadde sex i går kveld, som resulterte i masse kynnere, noen var vonde med mensmurringer. I dag har jeg bare hatt vanlige, ikke vonde, kynnere... Så det hadde ingen umiddelbar effekt på meg ihvertfall, men det kan jo funke for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...