Frøken Tredjegangs Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Etter en MA i mars så håper jeg at det sitter denne gangen.. Jeg er ikke mer enn ca 5 uker, så det er enda veeeldig tidlig. Har mens-smerter (liknende).. er det vanlig? Kan ikke huske jeg hadde det med 2 åringen vår....?
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Gratulererer! Jeg er nå gravid for 4. gang, og har hatt mens-smertet i begynnelsen av hvert svangerskap,- bortsett fra første gangen. Forskjellen på disse mesn-smertene og "vanlige" menssmerter har hos meg vært at de varer bare en kort stund og er mye svakere enn når det er en virkelig mens på tur. Det er sikkert ikke unormalt hvertfall.
villmusa Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Gratulere så masse ) Eg hadde også mense-lignande smerte rundt den tiden da eg fant det ut.. Er ca 6+3 nå.
Frøken Tredjegangs Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Takk for beroligende svar, dere! Jeg er kjemperedd for må miste igjen, så jeg klarer ikke helt å slippe gleden løs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå