Gå til innhold

Gratulerer sååå mye Femina!


Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt

Anbefalte innlegg

Endelig kom du deg over "hit"! Nå har jeg sniki inni på Bli Gravid hver eneste mnd i laaang tid, i påvente av gode nyheter, og på selveste farsdagen slår det til! =0) Kjempemorro!

Nå får du nyte tiden fremover, og tenk at i løpet av neste sommer blir du stolt 2 barnsmor! Får håpe du slipper unna det verste av svangerskapsplagene, men om det blir for ille så leder det jo heldigvis til noe godt da.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker og bukker for det, Knaetta - kjempekoselig aa hoere fra deg! Hvor er du hen i loeypa? Har glemt viktige detaljer her..... Jeg var ikke saa plaget for fire aar siden, saa vi faar haape.... Farsdager har vi fra naa av veldig sans for, fnis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja var jo ekstra morro på farsdagen! =0)

Joda her nærmer det seg "slutten", om man kan kalle det det. Er 34+1 idag, altså 43 dager til termin. Skal på vekstkontroll og måling av fostervannsmengde i dag da, så blir morro å se jenta igjen!

Får du no tidlig ul nå, for å se at spira har festa seg i livmora denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa spennende da, du har jammen ikke lenge igjen nei.... =o)) God ruging ting det i sluttspurten.

 

Jeg skal til UL uke 7, kunne faatt uke 5 eller 6, men vet at det er mer "aa se" uke 7, og vil helst komme til uke 7 foer jeg tar UL. Fikk UL uke 5 paa datteren min og det er bare en diffus drue, men uke 7 jo er hjertet som slaar veldig tydelig, mye hyggeligere det. Dersom denne av en eller annen grunn ikke vil (noe jeg tror den vil faktisk) saa er det jo ikke vits med UL uansett, da vet jeg jo hva neste steg er...

 

Men, positiv og optimistisk jeg da, og gleder meg til tiden framover naa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JØSS GRATULERER SÅ MYE.JEG HAR OGSÅ SNIKI MEG RUNDT FOR OG SE OM DU HAR BLITT GRAVID.ENDELIG KLAFFET DET.NÅ NÆRMER DET SEG SNART SLUTTEN FOR MEG.GLSAD ER JEG FOR DET FOR MAGEN ER STOR HEHE..

HÅPER DET GÅR BRA MED DEG.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååååå Gratulere så masse Femina!!

Husker du meg fra ca 1 år tilbake?? Vi hadde litt kontakt på den tid her inne..

Det var fantastisk koselig å se at du er kommet deg inn her på 1.trimester. Så bra for deg:-) Håper du har det bra..

 

Jeg har hatt en veldig lang pause fra BIM og alt med prøving.. Men nå er det pån igjen, og så måtte jeg innom her på 1trimester bare for å titte litt, og der fant jeg denne tråden:-) Jeg har IKM onsdag i neste uke, så da får vi se om jeg kommer inn hit, eller om det blir flere pp på meg..Er bare i min skikkelig 1 pp, og nordsjø mannen min måtte selfølgelig på jobb midt i eggeløsningen, så jeg har ikke helt troen på at det sitter noe der denne gangen da..men vi får vel se:-)

 

Stor klem til deg og spiren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle og Canutte der var du jo. Klart jeg husker deg!

 

Naa har jeg snakket saa mye her inne at jeg virkelig haaper det gaar bra..... Men det er fint aa ha snakket om det i tilfelle det ikke gaar bra ogsaa faktisk.

 

Lykke til med dine paa, det er lurt aa ta pause, det gjorde vi. Faa fokus paa noe annet i livet og saa knalle til.....

 

Tvi tvi og babystoev an mass til deg: **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...