*1+1=2 små* Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg har så lyst til at baby skal se litt søt og pynta ut til jul, men finner INGENTING i str. 50-56...*sukk* noen som har forslag?
lills og Sondre Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Jeg fant faktisk noe søtt på Sparkjøp.. Juleklær! Kul liksomdress.. I str 60 tror jeg.. Min er jo kun ca 1,5 mnd i jula, men tror han blir søt likevel.. =) Ellers er det mange søte kjoler også! Vet ikke om du skal ha gutt eller jente jeg.. Lykke til!
*1+1=2 små* Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 hvis nurket kommer til termin, er han/hun 1 mnd. gammel......str. 60 er vel kanskje litt stort da?? Vet ikke hva det blir, men har så lyst på en fin kjole/dress! hihi Får titte på sparkjøp når det nærmer seg jul da, så de søte dressene til gutta! Ellers er babyer jo såå søte uansett;)
2 barns-mor :-) Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 på benetton kjøpte jeg finklær sist jeg fikk.. og det var i str tilsvarende 50-56.
"gullet" Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 jeg har kjøpt en helt nydelig "dress" til junior på Lindex, i str 56... den er i fløyel og bomull, ser ut som finbukse m skjorte, vest og tversoversløyfe.. koster kr 149
Rakri Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Har sett litt på H&M som har dukket opp nå de siste ukene. Tror det var i str 56 også. Litt sånn dresslignende til gutter. Til jenter har de vel mange fine kjoler. Har iallefall aldri hatt problemer med å finne pene klær til jentene mine (som nå er store). Venter gutter nå, og ser det er vanskeligere å finne noe fint til dem. Men de må jo pyntes til jul, så klart ;-)
*1+1=2 små* Skrevet 11. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2007 kjole er nok litt lettere fordi de kan jo godt være litt for lange:) Tenkte at jeg ser når det nærmere seg jula så finner jeg kanksje noe men sliter veldig med å finne riktige str. Har så lyst til å kjøpe nå en guttedress og en jentekjole...så får jeg heller la lappene være på og bytte bort den ene av de to! hihi Da får jeg titte på hennes, cubus og lindex til uka:D FARLIG og HERLIG å kjøpe klær til baby!!
Krokodillemor Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Jeg har kjøpt en pen bukse, skjorte og vest på Obaibi i Oslo. Det er i størrelse 1 mnd. Det er stor sannsynlighet for at babyen ikke er født en gang til jul, men da bruker vi det bare til noe annet.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 På Finn.no er det... Fra 2 mnd og oppover. Her skal jeg bestille i hvertfall. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11676617
*1+1=2 små* Skrevet 11. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. november 2007 takk for tips men det er nok alt for stort og litt dyrt! Baby blir født rundt 23.11 håper jeg;) så er ca 1 mnd. når det er jul! Kan nok ikke ha særlig større enn MAKS 62!
Gossip Girl Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 De har på Kappahl og Lindex. Der har jeg kjøpt noen søte, røde julekjoler til vesla i str. 56 :-) Tror de faktisk har str. helt ned i 50. På Kappahl og H&M har de også nissedrakter og pysjer. Kjøpte også et antrekk på Sparkjøp hvor det står "Baby's first christmas" i str.60. Jenta vår blir født 18.12 med ks, så hun kommer jo hjem midt i jula, og da er det jo koselig å pynte henne litt.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Er det gutt eller pike? Jeg så et helt nydelig juleantrekk til jente i Tommeliten-butikken på lørdag. Det var så søtt at jeg kjente at jeg et øyeblikk kunne tenke meg at baby kom før tiden..hehe (skal ha i januar). Var en rød kjole med litt blondet kant, og en kjempesøt hvit jakke til å ha utenpå.. Var i str.50, og bare sååå fint!
giggsy Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Har selv gått til innkjøp av julenissedrakt str 56 (med lue) fra ellos, ikke akkurat penklær kanskje, men artig antrekk å ha på julaften, synes jeg. De hadde også pepperkakedrakt men gikk heller for julenissedrakten. Ellers har jeg kjøpt en finere body med krage, på Reflex, som skal brukes sammen med en fin selebukse (ser omtrent ut som en skjorte med selebuksen over), må si meg rimelig fornøyd med det antrekket der. Ikke akkurat julefarger på det men penklær er det iallefall. Syns for øvrig utvalget i jule-penklær til guttebabyer er tragisk dårlig, til jenter finnes det penklær til jul i søkk og kav, blir nesten provosert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå