Gå til innhold

Nå er jeg LEI av å vente... Er det så vanskelig å finne veien ut?

Anbefalte innlegg

ARGH!!

Nå aner jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg lenger... Har venta og venta og kjent etter og kjent etter... Men NEI!

Her i magen har krabaten tenkt å bli for alltid...

9 dager over termin nå!!

Jaja... Jeg blir visst litt frustrert her jeg sitter... Skal snart spise laks til middag, så da har jeg i hvert fall en ting å glede meg til :o)

Fortsetter under...

huff, stakkar!!!

føler virkelig med deg, her sitter jeg med 15 dager igjen til termin å klager og syter...

tror snart jeg må tie stille å heller tenke på dere stakkare som har gått over tiden!!!

sender MASSE fødestøv til deg og krysser det som krysses kan for deg ;o)

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Tusen takk ;o)

Skjønner jo at det ikke er greit å ha det slik du ha det heller...

Men jeg kunne gitt hva som helst bare for å få kjenne ett eller annet nå... Ei bittelita rie eller to...? Eller bare at vannet gikk... Hvis det plutselig skjer, kommer jeg til å danse hula-hula på spisebordet!!

sender deg mer enn gjerne noen av de riene (tror det er det jeg har nå asså ) jeg har nå, for de er så vonde, at vrir meg i smerte når de kommer... tidligere har de bare vert irriterenes vonde, men nå er de virkelig VONDE... *snufs*

skal ta tiden frem til kl 19 for å sjekke hvor tett de kommer, og kommer de tettere enn 5 min drar jeg på føden og får det sjekka...

men du må vertfall ha masse lykke til ;o)

klem

sender gjerne over noen rier jeg og :P hadde beholdt de selv om de gjorde no nytte for seg,men de gjør bare steike vondt i en 10 timer også forsvinner de og kommer tilbake 10 timer senere. Tydeligvis skift jobbing på gang :P hehe

Annonse

Hehe, kan nå ikke være så koselig det heller da... Enten så må det være eller så må det ikke være...

Tenkte jeg skulle fått kjent ett eller annet før i morgen, da skal jeg tilbake til jordmor, 3.gang etter termin (!), og vil jo gjerne at noe skal skje... Føler meg så teit hver gang jeg kommer og INGENTING har skjedd... :o(

er vell ikke så lenge til du blir satt er igang da..

er ikke det ca 14 dager over termin??

håper det, skal krysse fingre for deg jeg ;o)

Å toppen av det hele så er det ikke babyen som bestemmer seg for å komme ut sent men kroppen vår som bestemmer at nå er det fødsel ¨på gang ,slik jeg har forstått det, Utrolig frustrerende egentlig. Babyen er jo liksom klar men hva stopper opp liksom??? arghhhh føler med deg..

Hvorfor kan vi ikke gjøre noe..

Fødestøv sendes::::

Noen som er i samme båt som meg skjønner jeg.... Er nå 12 dager over tida og begynner å bli desperat. Men i morra skal jeg på kontroll på føden, heldigvis. Gruer meg jo mer og mer for hver dag som går. Og er så nervøs for at noe skal gå galt. Men krysser fingrene for at det skjer noe i morra. Lykke til for din del også :-)

Det verste er jo at babyen faktisk er så klok at den vet veien ut, den ligger jo og stanger hodet nedover hele tiden... Hadde det bare vært et hull der som den kunne komt seg ut av!!

Får vel bare ta turen til jm i morgen og se hva hun har å si... Eller om hun sjekker åpning og sånt... Selv om jeg tviler på det... Og jeg er for pysete til å spørre...

Nei, det må du ikke være redd for å spørre om, det er jo ganske naturlig når du er på overtid!

Er ikke det vanlig egentlig da?

Tror jordmor gjør det av seg selv egentlig jeg, men hvis ikke, så spør for all del :-)

Annonse

Begynner å bli lei ventinga jeg også, selv om det fortsatt er 5 dager til termin. Kjente noen bittesmå rier(tror jeg:)) i går kveld, men nå har det roa seg igjen. Har egentlig innstilt meg på at jeg blir gående på overtid... hjelper ikke at halve slekta maser daglig om jeg har født :(

Skjønner jeg godt...

Hadde selv forberedt meg på at jeg kom til å gå over termin, men hadde aldri tenkt meg at det skulle komme til å bli så tøft. 10 dager nå...

Selv om folk faktisk har tatt til vett og sluttet å mase (i hvert fall direkte til meg - vet at både samboer og mamma får spørsmål så det holder), så er det vanskelig å skulle sitte her og bare vente på at ett eller annet skal skje... Vil jo kjenne NOE liksom...

Men men... Har jordmortime om en halvtime, så får vi se hva hun har å si...

Pysa turte selvfølgelig ikke å spørre...

Men har fått time til overtidsvurdering på onsdag :o)

Så nå skjer det snart ting uansett!! Veldig spent på hva de kommer til å si da... Kan jo hende jeg må vente enda noen dager, men jeg blir nok mamma denne uken :o)

Nei, det er det heldigvis ikke :o)

Og så er det min jordmor som har vakt på legevakten her fra tirsdag kveld og helt til søndag. Er nemlig sånn at du kan ta kontakt med vakthavende jordmor (siden jeg bor litt utti distriktet) og så kommer hun hjem til deg, evt. møter deg på legevakten, og så bestemmer hun når du bør reise til føden... Greit å ha den tryggheten liksom, i stedet for å skulle sitte hjemme og vente på at riene kommer tett nok...

Har vurdert litt frem og tilbake, men endte vel egentlig opp med Haukeland. Litt pga reise og litt fordi jeg har astma og har måttet gått uten medisiner under hele svangerskapet og ikke fått noen oppfølging i hele tatt, så er liksom veldig spent på hvordan jeg reagerer under en fødsel...

Bor i Nordhordland, i Knarvik. Er jo ikke så himla langt uti distriktet egentlig. Men greit å vite at dersom noe skjer er jordmor bare 2 minutter unna :o)

Overtidsvurderingen er på KK, er veldig spent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...