Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 har sååååå lyst på det,det klør i hele brystet etter å spise det,har tygget på det men spytter det ut,er redd for at det skal være farlig for baby,men har så lyst til å spise masse masse masse og svelge det,garasje lukt,maling og negl lakk.lukter helt fantastisk... noen som vet om skumgummi er farlig?????
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hei du......så morsomt å høre at ikke bare jeg er rape gal....jeg tygger også skumgummi-madrass, men spytter ut både biten og spyttet.....men den tygginga er nok....vet ikke hva som trigger meg, men det er godt på en "kvalmende" måte...skjønner? Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg har gjort det i alle tre. En annen syk ting er snø......har det litt på samme viset med snø.....det gjorde jeg i forrige svangerskap også.... vi er rare:)
Hildemor :) Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg ler meg rett og slett ihjel her hehehehehhehe Jeg syns hunden min lukter fantastisk godt jeg da, huff.. Vet jeg ikke synes det når jeg ikke er gravid, så det er vel en slags dilla heheh:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå