Gå til innhold

noen som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

hei på dere...lurer så fælt på en ting å håper noen kan hjelpe meg å svare..vi er ikke kommet så langt at vi er i gang med prøverør,men vi vet at det er det som skal til for å lykkes..er så bekjymret for syklussen min er helt ustabil..har ingen anelse om den plutselig vil snu vei..har en kollega som er i gang med prøverør,hun ringte inn første mensen men fikk beskjed om å vente en syklus å ringe tilbake vend neste mens..hun hår nå fått tilsendt medisiner å er i gang..men hvorfor måtte hun vente?noen!!så det jeg tenker videre om hvordan det vil bli for meg å evt når man kommer så langt.vil medisinene bryte ned min egen ustabile mens å få den på rett kjør eller??den må jo ha en viss peil for når utaking å innsettin iforhold til el å mensen..er veldig grønn på dette område.men det bekjymrer meg veldig akkurat det dær!!!har også veldig lang reise rute,må fly å greier så ikke bare å snu heller...håper noen forsto va jeg har skriblet ned...håper på svar..

på forhånd takk..klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10880591-noen-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Tror ikke du skal være urolig pga din ustabile syklus.

Der finnes tabletter du vil få for å sette igang mens,slik

at du som alle andre kan ringe den inn til klinikken.Dette

vil du få god info om i fra lege/klinikk.Av og til må man stå over en

syklus.Det skyldes ofte at man nettopp har hatt et forsøk,og sykehuset gjerne ser at du får hormonene ut av kroppen,eller at det er

dårlig kapasitet /plass på timeplanen til klinikken akkurat da,men bedre måneden etter.Ønsker deg lykke til,prøv å ikke bekymre deg unødig.Klinikken vil gi deg alle svar du trenger ! :o)

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...