mamma :-) Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei! Har ikke vært kvalm siden uke 15 og nå har det begynt igjen. Kvalm nesten hele dagen....utrolig ubehagelig. Er det vanlig å bli så kvalm så sent i tvillingsvangerskapet??? Spiser sunt og hviler mye.(men blir ikke så mye søvn pga guttene sparker i blæren min..) Hjelp!
Heidi30 Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hei! vet ikke om det er vanlig men jeg også har vært veldig plaga med kvalme nå...og høyt blodtrykk er uke 27 +3. Det er slitsomt nå og er både svimmel og rar i hodet kan hende det er derfor jeg er kvalm.
mamma :-) Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Takk, da er det vel litt normalt da. Selv om mitt blodtrykk en bra og alle andre tester er bra. Mest kvalm om morgen,dagen og ved middagstid. kvelden bra. Lykke til ;D
Mett Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Same her. Alt er heilt fint, men har fått tilbake denne nygravide kvalmen. Er no 30+5. Snakka med legen om det i dag, ho meinte det kanskje var fordi det var så lite plass der inne og at m.a. magesekken vart pressa. Ete litt mindre og litt oftare var hennar tips. God betring til oss alle!
Pluttiplutt Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 ååååååh nei..og jeg som akkurat har kommet over 3 måneders intens kvalme...og så kan jeg kanskje vente meg å bli kvalm igjen om noen måneder..>< håper det ikke er for ille for dere som har blitt kvalme på nytt.
mamma :-) Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 Ja, det er vel logisk det. De sparker ikke så kraftig og sprelsk som de gjorde så det er nok begynt å bli trangt. Drikker flytene Gaviscol før jeg legger meg. Det hjelper veldig mot sure oppstøt og halsbrann. Lykke til med deg også ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå