Gå til innhold

Noen som har erfaring med Jane barnevogner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde en gammel simo vogn til dattera mi da hun ble født. Vi bodde i Spania fra januar til ut mars (hun var fra 4 til 7 måneder da). Hun begynte å reise hodet da hun var 5 måneder, og simo vogna var håpløs som sportsvogn. Derfor kjøpte vi vogn i Spania, og det var en rød fin Jane vogn. Har ikke angret en dag. Den har vært veldig fin til henne, godt polstrett i sidene, veldig grei kurv under, gjennomsiktig regntrekk, liten, og lett å slå sammen. Du kan legge ryggen godt ned (har ellers mange mellomstillinger), fotbrettet kan kan stå rett frem, eller senkes ned, Ulempen er at den har små hjul, og litt "vinglette" håndtak (det deler seg på midten når du slår sammen vogna'). I dag er hun 14 måneder, og det er den vogna vi fremdeles bruker. Simo-vogna funker fint som sovevogn i barnehagen. Nå gleder jeg meg derimot til å gå over til Peg-perego søskenvogn når nestemann kommer i desember...

Har hatt jane vognen til jenta mi siden hun var 6 mnd, Har vært storfornøyd med vognen. Har ikke angret en dag, Men nå er jenta mi 15 mnd, når hun skal sove i vognen går føttene utenfor. Så jeg vurderer å selge min, og kjøpe en vogn med lengre rygg.

Jeg har hatt Jane slalom pro siden jenta mi ble fñdt, og har vært strålende fornøyd hele tiden!!! Nå er jenta mi 8 mnd, og vi gikk over til sportsdelen for en mnd da den andre ble for kort!! Noe av det beste med jane er at den har så mange finesser, og er veldig lett å bruke!!!lett å manøvrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...