Gå til innhold

Her var det lite aktivitet gitt!

Anbefalte innlegg

Er det ingen som kunne tenke seg et treff før jul? Jeg er en jente på 28 år, bor på Eydehavn med mannen min og en jente på 6 mnd. Jeg har ingen venner med barn under ett år, og savner litt å ha noen å diskutere babyting med :D Ser også at jenta mi liker å være sammen med andre små, og får litt dårlig samvittighet når det blir så sjelden.

Kom igjen da folkens!!! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10880381-her-var-det-lite-aktivitet-gitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

E har funnet ut etterhvert at d er egentli ikke så veldi mange barnvogn vennlige kafèr her i byn. Men peppes og dolly er jo litt større lokaler tror e,så er vel plass til noen vogner. Ellers så går d vel an å møtes en plass å gå tur. Visst ikke noen har noen andre forslag til møteplass.

Annonse

Hei...har vært lite inne på denne siden -har liksom holdt meg til barnimagen...men må vel være litt her nå tenker jeg ;) har en gutt på 3 uker, og vil gjene på treff... så også det de hadde nylig sent på kvelden, men kan kun dagen - passer dårlig med småtasser ut om kvelden... bare si ifra om treff så stiller vi opp :)

Hadde kanskje vært greit å møtes på Peppes eller Dolly da? Så slipper de små å gå glipp av all moroa? ;)

Har forresten bare oppringt internett (treegt), så jeg er ikke innom her hver dag. Bare så dere ikke avtaler noe som jeg ikke får med meg. Hadde vært kjedelig ja. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...