Gå til innhold

Erfaring m Teutonia spirit?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt denne vognen og den er jo så fin :-)

Har ikke tatt den i bruk men fått demonstrert den i maaaaange butikker, tok nemlig litt tid før jeg bestemte meg for å kjøpe den.

Har lest om den på barnevognguiden. no - sjekk ut - der står det masse positivt og noe negativt om vognen..

Jeg kjenner flere som har denne vognen og alle er fornøyde.

Teutonia er TOPP kvalitet og MYE vogn for pengene!!!

Hei!

Vi har denne vognen og er superfornøyd! Har brukt den i drøye 3 mnd og synes den er kjempegod å trille, lett å legge sammen og den er lun og fin. Ville ikke byttet den ut ihvertfall.

Et godt tips er å kjøpe vognen på www.lilleprinsen.no

Der er den rimeligere og dere får med håndbrems!

Jeg har brukt denne vognen i 5,5 mnd nå med fashionbagen og er veldig fornøyd! Den er en drøm å kjøre med i byen, i butikker etc. og også ellers. Synes fashionbagen er mye finere (og lettere) enn den vanlige hardbagen og er glad jeg kjøpte den. Det er faktisk flere som snur seg etter oss i byen, hehe:) Men så er det ikke så mange som har Teutonia-vogn her i byen. Mange som har Quinny mn den er dritstygg i forhold.

Nå blir sønnen min 6 mndr snart og jeg skal da bytte til sportsdelen, pga at han fyller hele bagen nå (han er 68 cm) og at jeg tror det blir morsommere for han å få kikke litt rundt seg nå. Men han kunne ha ligget i den litt lenger for han må jo ikke ligge med strake bein.

Eneste negative med vogna er at den ikke er noe særlig god på grus, men det tror jeg ingen vogner er for jeg trilla sammen med ei med en vogn med "standard lufthjul" og vogna hennes humpa like mye som min.

Jeg bestilte vogna på lilleprinsen.no, der var den MYE billigere enn i butikken + at jeg kunne få med håndbrems. Men vær obs på at Teutonia kan ha lang bestillingstid fra lager uansett hvor du bestiller den, min bestilling tok 3-4 mndr....

Slenger meg på å sier at jeg er ENIG!

Har hatt vognen i over et halvt år og er veldig fornøyd.

Lett, lun og god trillekomfort-

Men du over?

Hvilken Vognpose er det som passer best til den vognen?

Kan du eller noen andre gi noen tips/erfaring?

Skal over i sportsvogndelen nå i vinter :)

Annonse

Er dette den 3hjulingen det? Ville passa på å få kjent på den selv først, har flere-ikke spesielt store- venninner som har kjøpt den og angra veldig, for den var så mye tyngre enn de ville ha.. Kjente såvidt på den i en butikk og det var ihvertfall ingen lettvekter. Mitt poeng er altså, kjenn godt på den selv, forsøk å legge sammen og løfte den selv. Ikke ta andre på ordet.. mange har ulike meninger! Teutonia er flott, sier ingenting på det, men vær obs på vekten. Og hvordan den er å legge sammen og sånt. Lykke til! (Tenker du å bestille på nett, skader det likevel ikke å gå i en lokal butikk og titte litt....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...