Gå til innhold

Bilsete?


Vimsemamma og trolldukka

Anbefalte innlegg

Har noen av dere bestemt dere for, eller eventuelt kjøpt, bilsete?

Jeg går meg vill i jungelen av tester!! Et sete som har fått høyest score i ene testen, får stryk i den andre testen.

Men alt i alt står valget mellom Graco, Maxi Cosi eller BeSafe.. Noen som har erfaringer med disse? Hadde blitt kjempe glad for tips og tilbakemeldinger:) Det nærmer seg jo snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har blitt Maxi Cosi på meg. Kjæresten min leste en test en gang for flere måneder siden og mente da at den var best. Har ingen erfaring fra bruk av bilsete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi også vurderer den. Er noe med det, her går jeg og planlegger rett vogn flere mnd i forveien, også er jo bilsete utrolig viktig! Syns det er vanskelig å finne det rette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Britax BabySafe plus, koster opprinnelig 1699 på Babyshop men nå har de 20% rabatt på disse stolene.

Ellers har jo Barnas Hus juletilbud på Maxi Cosi i disse dager, pris 999.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss for å kjøpe maxi cosi eller Besafe. Etter å ha sett litt mer på stolene kjøpte vi Maxi Cosi. Vi likte den best, virket mest praktisk. Ikke så stor, tung og klumpete. Å så har jo denne stolen kommet godt ut i tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også ser at MC har scoret høyest på tester. Vi har bare sett på Graco fram til nå, men jeg finner ingene svar på hvor "sikker" den er. Har fått tilbud om å kjøpe en 2006 modell brukt, men jeg er skeptisk. Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er også et tips å kjøpe et bilsete som kan settes fast på vognstellet med f.eks en adapter. Jeg ved ikke om noen av de dere forseslår kan det, men jeg vet at det finnes seter og vogner som passer sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...