Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Testene lyser jo gravid, men ser det er så mange som har positiv el test også? Måtte jo ta en jeg også, når jeg ser så mange andre gjør det... Min er negativ, og da blir jeg jo nervøs, er noe galt? Sikkert helt unødvendig å bekymre seg, men det er sikkert noen som kjenner seg litt igjen med å være bekymret for ALT akkurat nå Vet ikke helt hvor langt jeg er i svangerskapet, men ca 5-6 uker. Håper noen kan svare...
Tobarnsmammaen Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Huff, er vel jeg som har startet denne el-test greia med innlegget mitt i går. Den slo ut på meg, men trenger ikke gjøre det på alle så vidt jeg vet. Så lenge du får positiv g-test, har du spire i magen!! Ikke bekymre deg. Jeg sier gratulerer!!!!
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Takk Hehe, ikke ha dårlig samvittighet du! Ser ut til at "alle" har positiv el test nå som de er gravide... Blir litt bekymret når det bare er meg som ikke har positiv el test! Men, det går nok bra, bare litt ekstra nervøs nå i begynnelsen...
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2007 Ingen? Maser her jeg nå men...
Nætte;mortil2 Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Heisann! For det første så kan jeg altså berolige deg med at har du tatt en positiv graviditetstest så er du altså gravid!!! :) Med min første sjekket jeg også ut det der med EL tester, tror det var en uuuuuuuutttroooooooolig svak strek der, sånn som man egentlig mest ser med psyken.. EL tester er ikke tester for å finne ut om man er gravid, så jeg tok ikke notis av dem da i det hele tatt, siden jeg noen dager før hadde tatt intet mindre enn tre gravid tester som alle slo ut på positiv omtrent før jeg var ferdig med å tisse...... Så pust med magen og grattis med spiren! Og er du veldig bekymret så ta en urinprøve med til labratoriet hos legen din og be dem teste den for graviditet! Den er akkurat like treff sikker som dem du har hjemme, men det vil kanskje hjelpe på bekymringen????
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2007 Takk for beroligende ord Kjenner jeg er litt paranoid her Skal sette meg ned å tenke på noe annet en disse el testene nå! Ha en strålende kveld!
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Prøvde også å teste med el test etter at jeg hadde testet positivt på g.test, og fikk også negativt resultat..... men flere positive g.tester. Hadde en el-test igjen så etter noen dager fant jeg ut at jeg like gjerne kunne bruke den opp... og da ble den positiv. El-testene er ikke like følsomme som g.testene, så om du venter noen dager så blir nok eltesten også positiv. Men har ingen betydning om den ikke gjør det altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå