Gå til innhold

Noen av dere som ble gravide med å ha lite sex og ikke visste helt når EL var?


**Håper**

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om noen av dere gravide har blitt overaskende gravid med å hatt lite sex og ikke visste helt eksakt når dere hadde EL?

 

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her hat det vært minimalt med sex, men har brukt prevensjon begge gangene jeg har blitt gravid da så lurer på når det er jeg har blitt gravid, håper legen kan svare meg litt bedre når jeg skal dit, akkurat nå tror jeg at jeg er ca 4 uker på vei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vår første pp, vi hadde lite sex, og jeg hadde ingen anelse om når eggløsning var!

Men gravid ble jeg da likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, så flott å høre. Og gratulerer så mye med graviditeten til dere:=)

 

Jeg og min kjære får bare hatt sex i helger fordi han er borte i ukedagene. MEN jeg har et lite håp nå da fordi jeg hadde siste mens første dag den 22 oktober og hadde sex både lørdag og søndag sist helg og da hadde jeg forhåpentligvis EL mandag eller tirsdag som altså blir straks 1 uke siden. Og IKM blir mandag 19 nov om 1 uke. Håper soldatene hans lever i flere dager da. For jeg trur nok ikke jeg har hatt EL noe før den helga i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av div årsaker hadde vi sex bare en gang den mnd jeg ble gravid og jeg hadde ingen oversikt over eggløsningen. Så jeg ble overraskende gravid sånn, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp håp i massevis! Her var det og slik at jeg ante ikke når el var og vi hadde sex bare noen få ganger.. Men klaff likevel!! Jeg hadde helt gitt opp hele gravidgreia etter å ha prøvd så utrolig lenge, så jeg ble veldig overrasket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er da jeg har blitt gravid. To ganger!!! er gravid nå og har ikke helt oversikten om når. hadde sex max fire ganger i september. og ble gravid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ubeskyttet sex en gang, og det var 2 dager før ikm.

Skulle egentlig vente til mnd etter med å prøve, så ble litt overrasket, men kjmpe glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...