pinglo Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Laga gele i hjerteform til sambo for ca 2 timer siden.. Å det er fremdeles bare vann...
En Prins + Prinsesse Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 ca 4 timer i kjøleskapet!! =)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 sette den en liten stund i fryseren, men følg goooodt med, for plutselig er den krystallisert.. men det kan gjøre litt fortgang. derfor bør man alltiid lage gele dagen før:)
pinglo Skrevet 11. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2007 Ok. Takker for svar. Skulle egentlig lage den i går kveld, men kom liksom aldri så langt. Men fikk vaska hele huset istedenfor da, så det er jo en bra ting.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 hehe ja.. det gjorde jeg også istedet for å lage kake i går. neste gang kan du kage geleen med å bare koke halve vannet, blande i pulveret, også bøande i resten av vannet som iskaldt/isbiter, så stivner den også litt fortere.. lykke til, håper hjertet blir fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå