Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Vi har slitt med å bli gravide noen år. Fredag var jeg så heldig å få en positiv test.. (er super glad) Her kommer spørsmålet mitt, er det slik at når noen ør i en familie kommer det noen nye til? Forrige uke døde en av bsteforeldrene til mannen min og denne uken en til på den andre siden. Kan dette være et tegn på at det skal gå bra for oss, eller er jeg kynisk? Noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Jeg har en venninne som sa akkurat det samme gitt......hun sleit lenge men så døde bestemoren og da blei hun brått gravid. Hun er levende overbevist om at når familie medlemmer dør ,så kommer det nye til familien. Hørt flere si det og det kan man spekulere på til man blir gul og blå......he he:) Lykke til med graviditeten din Klem fra en prøver:)
NinaCath Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Du, jeg synes ikke du er kynisk og jeg skjønner at en kan begynne å lure. Selv har noen i min nærmeste familie dødd hver gang jeg har ventet barn, og det er en skremmende tanke og man kan jo lure på disse "tilfeldighetene". Da jeg ventet mitt 1. barn døde både farmor og farfar. Da jeg ble gravid igjen, et barn jeg førøvrig mistet i 4. mnd, døde min mormor. Da jeg ventet min sønn, døde min morfar, da jeg ventet nr 3 døde min kjære onkel og nå når jeg venter mitt 4. barn døde min gode og snille tante... En kan bare ikke tenke på det, om det ligger noe i det....men det er jo rart. Noen kommer og noen går, heter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå