Gå til innhold

Åssen er formen til dere i siste uke av 1 tri?


connie79 er 2barnsmor:)

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 11+5. Og formen er på topp. føler de fleste symptomene er borte, litt kvalm om jeg ikke får i meg mat.. men ellers føler jeg meg veldig bra.Nesten skremmende bra.. om dere skjønner.

 

Legetime 14 nov. Håper å høre hjertelyden. Har sett hjertet på UL, men ikke funnet den med doppleren jeg har kjøpt her hjemme.

 

Åssen er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei:)

 

jeg gikk inn i uke 11 i dag:) det du beskriver i innlegget ditt er akkurat slik som jeg har det!! godt å høre at det er andre i samme situasjon synes jeg:)

 

jeg skal ikke til jm før 13 desember, og da blir det første gang vi skal få høre hjertet- gleder oss!!

 

ellers går jeg og venter på at ul-timen skal dumpe ned i postkassen min:) har du mottatt time fra sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+5 i dag, og jeg er fremdeles like dårlig.. Kvalm og kjempe slapp. Men håper det snart slipper hos meg også...

Det blir koselig å flytte inn på nytt trimester da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører vel strengt tatt ikke til her, da jeg er 13 uker i dag, men gynekologen mener at jeg bare er 12 uker i dag, så.... :)

 

Formen er imidlertid veldig bra. Blir litt kvalm hvis jeg ikke får i meg mat når jeg er sulten, og brekningene kommer når pulsen øker. Blir fortere sliten og helt skutt etter en hel dag på jobb.

 

Har begynt å bli et lite matvrak da...Mannen måtte le av meg i går kveld da jeg hadde lagt meg, slukket lyset og skulle sove. Jeg var så sulten selv om jeg hadde spist noe hele kvelden...og sa "Når jeg lukker øynene ser jeg inn i kjøleskapet"... Da sto jammen meg mannen min opp og laget til noe småsnacks til meg :) hehe....

 

Men som sagt, formen er veldig bra. Var på ultralyd denne uka, og fikk se en liten krabat på 5 cm med et hjerte som dunka og armer og bein som sprella. Veldig artig var det :))) Skal til jordmor uka som kommer nå for å høre hjertelyden. Og 19.desember skal jeg på ordinær ultralyd!!! Mye å se frem til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2 UL nå. En for å fastsette dato, og en for å sjekke babyen etter at jeg hadde tatt celleprøver. Men ikke fått innkalling til ordinær UL. Gleder meg til det. Er selv ett matvrak, selv om jeg blir litt fortere mett.. så blir jeg veeeldig fort sulten.

 

Så de fleste av oss er på bedringens vei nå.. godt å høre. skummelt når symptomene blir borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venter fælt på at sympt. skal forsvinne, er 11+3 uker, men begynte med akupunktur idag morrest!!!! kvalmen er uutholdelig!!!! skal ha 3 behandlinger i uka.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+3 i dag - venter tvillinger. Sover myyyye og alltid litt kvalmsulten. Føler meg vel egentlig ikke helt tipp-topp, men det er absolutt verdt det!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...