Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Dere som har Quinny Freestyle 3xl. Vet dere målene på vogna?? Spesielt intressert i kg...Finner det ikke på nettsiden.
lifa og Eline Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Vi har conmfortutgaven og tror den skal veie rundt 16 kilo. Men jeg har aldri skjønt at den veier så mye for den er lett å trille oppoverbakkene her vi bor 8 og dern er bratt) og heller ikke tung å løfte inn i bilen. Målene aner jeg ikke men vår på 21 mnd. har fortsatt god plass i vogna si.
Castho Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Sjekk ut denne linken: http://www.barnevognguiden.no/quinny/quinny-freestyle-3-xl-comfort.html Her står det at den veier 14 kg og at den sammenslått er: 92 x 69 x 56 cm. Står ingenting om hvor lang ryggen er hverken i sittende eller liggende stilling på sportsdelen så kan ikke hjelpe deg der.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Dette er ikke noen bra vogn. Kan anbefale deg å se etter en annen vogn. Ta en titt på TFK. Anbefaler denne på det sterkeste. Lykke til.
lifa og Eline Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Veldig uening med anonym over. vi har brukt vognen i over 21 mnd. og jeg har foprsatt ikke skjønt hvorfor så mange mener den er dårlig! Vi elsker vår vogn .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå