Gå til innhold

Tyra + +???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger et mellom navn til lille Tyra:) Tenkt litt på Tyra Aurora eller Tyra Alexandra? Tar gjerne i mot nye forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, Tyra er bare nydelig i seg selv. Ingen mellomnavn til et så fint navn. Men så liker ikke jeg dobbeltnavn heller.

Gå for Tyra, det er et sterkt og flott navn.

Skrevet

Enig med babyhåp......Tyra er best helt alene!:) Må du absolutt ha ett, synes jeg ikke Alexsandra var pent.....ble altfor sukkerrsøtt.....

Tyra Abelone

Tyra Oline

Tyra Oleanna

Tyra Kristine

Tyra Johanna

Tyra Adele

Skrevet

Bare Tyra. Og bland det for all del ikke med navn fra en helt annen sjanger..

Skrevet

Tyra er fint.

Alexandra er ikke fint.

Skrevet

Jeg synes Tyra er finest alene!!

Skrevet

Tyra er fint på Tyra Banks. Da uttales det jo annerledes. Når jeg høret dette navnet uttalt på norsk, ser jeg for meg tyren som står og fnyser ute på enga. Huff, jeg er ond idag. Men jeg lyver ikke, iallfall.

Skrevet

må le av deg ass prinzessin...mye hormoner i omløp?

Skrevet

Hæ? Rompeprinzessin? :-) Er ikke gravid og ammer ikke, så det er ingen hormoner som får meg til å se for meg oksen Anton når jeg hører navnet Tyra. Har bare syntes det helt siden jeg hørte det første gang, og det er vel 13 år siden. Det er forresten et fritt land, så du kan fortsette å le mens jeg kler på meg matadorutstyret og danser Paso Doble. :-D

Skrevet

har du webkamera, så kan vi få oss en god latter hele gjengen :-)

Men det vil være deg jeg ler av, og ikke navnet Tyra.

Skrevet

Ja, var det ikke det som var poenget her? Det er et fritt land, så du kan gjerne le av meg. :-) Jeg kan nemlig danse Paso Doble, jeg. Skal bare finne frem juleduken først - trenger rekvisitter, nemlig. :-)

Skrevet

Om ikke jeg tar helt feil av humoren din, så kommer jeg til å le MED deg. Og det er vel ikke så ille.

Skrevet

Hehe... Selvironi er stas... :-)

Skrevet

Åi dette hadde utvikla seg:p Bra vi er forskjellig. Jeg liker Tyra netopp forsdi det assosieres med Tyr og krigsguden Tyr...ser for meg at den passer til en tøff jente med masse bein i nesa:) Det er alt for mange dokke navn om dagen! Tyra på engelsk blir også ett veldig fint navn, bra at det fungere både internasjonalt og i Norge!!

Men enig med at det nok står best alene!

HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...