Gå til innhold

Julibaby!!


Tobarnsmammaen

Anbefalte innlegg

Den positive el-testen i går ettermiddag, løy ikke. Tok g-test i dag tidlig (Oppe 07.15 på en søndag!), og den viste to tydelige streker. Er veldig glad nå selvom det er helt uvirkelig at jeg trolig skal bli mamma i juli. Får tro spiren holder seg fast! Foreløbig termin er 20.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! :)

jeg å venter i juli :) usikker på dato etter UL,fikk ikke noe ny termin ...:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan!! Gratulerer så mye. Jeg har også termin i juli. Rundt den 14. Første gang for dere alle el? Dette er mitt 3 barn og siste. Trur jeg. Hvor er dere fra?? KLEMZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro :)

Gratulerer så mye :-D

Jeg fikk positiv test på torsdag (måtte ta en på fredag bare for og sjekke at det virkelig var sant :-P ) tror jeg har termin sånn ca 19 juli, men er så usikker på når jeg ble gravid så må nesten vente med eksakt termin til etter jeg har vært hos legen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle nygravide! Koselig med så mange gratulasjoner. Gratulerer til dere alle sammen!! Er ei merkelig tid dette. Glad, spent også gå og føle på symptomer hele tiden. Når blir jeg trøtt? Blir jeg kvalmere enn dette? Klarer jeg å skjule det på jobb? For ikke å snakke om julebordene som venter.. Må legge opp noen lure strategier der. Pleier liksom ikke drikke brus på julebord (el fester generelt!). Vi får utveksle lure triks og ideer når tiden kommer (og det er jo snart..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey!

Så kult! Er ganske imponert over at det er allerede så mange i "juliklubben"....... Fikk selv en overaskelse på fredags morgen (kl 06.00... gjesp... ;) Fikk ikke sovet mere den morran på tross av en unik mulighet for det denne dagen. :P )

Har så funnet ut at termindato er 17 juli, skjønt har født for tidlig før 10-18 dager, men det var mange år siden så vi får se åssen det går denne gangen.

Mange med "merkbare forandinger" ennå?

 

Hilsen Nikki Naboo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fest i går og hadde ikke ønske om å spre det glade budskap så jeg drakk Cider (alkoholfritt :D ) Og ingen merka noe forskjell. Om dere skal ut på julebbord er det bare å be bartender om alkoholfri drink. De sier jo også at et glass vin av og til ikke skader, men er selv totalt avholden (sånn just in case... ) Evt alkoholfri vin.... Mange muligheter. :D Lykke til på julebord da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til her - Gratulerer og lykke til på ferden alle!!!!

Termin etter egen beregning: 14.Juli 08. :)

Noen fra Sørlandet med Termin i Juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rikedaspike!

Grattis med spiren!! Jeg bor på Sørlandet, nærmere bestemt i Kristiansand, og har termin 20.juli. Er 30 år, samboer og dette blir vår første. Har du barn fra før? Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også ha julibaby, 19 juli! gleder meg helt enormt, er så glad. dette blir nr 2, vi har en gutt som er snart 15 mnd fra før av. gleder oss til en lillesøster eller lillebror kommer!! :) gratulerer alle andre med julibaby, skal bli gøy å følge hverandre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 3 juli. Vet det helt nøyaktig siden det er mitt andre prøverørsbarn. Ikke så mange andre som vet nøyaktig dato og klokkeslett for befruktning men noen fordeler må vi jo ha.... Ang. alkohol så er det anbefalte nå TOTAL avhold. Alkohol er faktisk det værste som kan skje et foster har de funnet ut. Men da er det vel og snakk om litt mer utstrakt bruk. Div. legemidler/piller er faktisk ikke fullt så farlig som alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 20 juli.

Har 3 jenter fra før på 6,4 og 2 år. Dette var ikke planlagt selv om jeg har hatt lyst en god stund!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...