Gå til innhold

spysjuka og rier passe fint sammen ( not)

Anbefalte innlegg

ja nå har eg fått den berømte sjuka. ligger her med "mase" rier. har aldri vært oppe om natta. men nå springe eg mellom og sofaen. har lagt meg her, så kan sambo få sove noen timer. guri så vondt d e med rier ja. huska ikkj heilt kossen d va sist gang eg. men men

håpe ingen andre der ute e sjuke.

Fortsetter under...

Hei.. Du får se det possitive i det..:) Du får ihvertfall tømt deg før fødselen, og jeg veit det er mange som kan bli sånn rett før en fødsel..

Det er kroppens egen måte å få tømt seg på, så da slipper det å komme når du føder..

Men uansett er det lite deilig å ligge sånn som du gjør nå..

Masse lykke til og jeg håper du blir ferdig med dette snart..

huff, da er vi to, hatt det slik i hele natt, bare jeg har hatt diare og ikke oppkast...

helt for J****G

ligger bare strekk ut på sofaen jeg også..

håper bare det er et tegn på at ting kan nerme seg, var slik det begynte da jeg havnet inn med premature rier, så jeg ser et lite håp, men tør ikke håpe på for mye..

lykke til vertfall ;o)

å ha en fin søndag!!!

Uff, ikke godt!

Var sånn spy-syk for en uke siden jeg også, og hadde rier/maserier.

Det eneste som er litt trøst da, er at det ble mer modent av riene, og jeg har fått åpning. Kanskje sånn hos deg også?

Lykke til ihvertfall, og god bedring :o)

takk for oppmuntrende ord. eg va veldig frustrert i natt. maseriene vil lissom ikkj gi slipp, har ringt te føden, men ho jordmora sa at det va så travelt, og at eg ikke burde komme opp. så då sitte eg har da og har kanon vondt. hm kanskje me tar en hjemmefødsel hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...