Gå til innhold

Teutonia Team S4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Vi har denne vogna til våre tvillinger på 4mnd og er kjempefornøyd med den:) Den er lett og trille i og med at den har svingbare framhjul. God og lun. Jeg bruker Teutonia sine mykbagger oppi og de er store og fine. Vi kjøpte vår på Barnas Hus og den kostet 8500 kr med baggene. Forskjellen på Team s4 og s6 er de svingbare hjulene ellers er de akkurat like. Jeg anbefaler s4. Det eneste minuset med den er at den er litt tung når en skal løfte den inn i bilen. Da må man nesten være to.

oi, bar litt dyrt det,

var det med softbag,stormtrekk o.l?

hadde håpet på ca 6000 vi.

ja,ja,kanskje vi er heldige og finner pent brukt.

ser at vi nok satser på s4,altså den med størst forhjul.

fant endelig en katalog på nettet i dag, men bare på tysk,og det kan jeg ikke.

Så all praktisk info om vognene tas i mot med takk.

Hei!

Det var vogna med to stk. softbagger, regntrekk. Myggnetting må kjøpes til. Jeg har sett noen teams4 på finn.no i det siste til 5-6000 kr. Kan jo også være lurt å sjekke utenlandske nettsider. De har den også på Barnas Beste. Dette er da i Trondheim.

Lykke til med vognvalget.

har diskutert litt med sambo, og vi får dobbelt stipend/lån begge to pluss engangsstønaden i januar, så blir nok en ordnings.

Finnes den bare i bege,svart og svart/grå?

Var mange fine mønstre i katalogen, men fant ikke ut så mye (kan ikke tysk)

Ja, de fargene + blå tror jeg. Jeg har den grå og er fornøyd med den fargen. Har svarte mykbagger oppi. Den er en drøm å trille. Jeg plages med nakken og ryggen så for meg er den helt topp. Når det er snø ute låser du bare de svingbare framjhulene. Da er den lettere på vinterføre.

genialt det med hjulene.

Hadde håpet de hadde den i svart og lyseblå jeg.

Hadde funnet DEN vogna til nummer1, en så endte vi opp med å låne svigers sin (sambo har en søster på fem).

Helt ok vogn (enpeg perego,så svindyr vogn) men kanskje ikke i det mønsteret jeg hadde plukket ut (grått med massse bamser)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...