Gå til innhold

Er julegaven kjøpt til de små? og hva skal de få?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var på besøk hos noen som hadde en barnelenestol, Thomas strevde lenge med å sette seg ned og opp av stolen, sette seg ned og opp... leenge. Så kanskje en sånn en.

Ellers så er han superglad i bøker. Har funnet en serie med småbøker med litt tekst på hver side som heter "Thomas går til legen", "Thomas er syk" osv. De står på ønskelista hans:)

Annonse

Vi har kjøpt en ganske stor Cars -bil, Lightning McQueen ( søskenbarna har, og han liker den så godt ). Så kommer vi til å kjøpe en lenestol, likedan som storesøster har, og ellers litt klær og leker.

Jeg synes det er kjempevanskelig å finne leker som passer for denne alderen. Enten er det rein baby-leke, eller så er det liksom "3-års grense".

Endelig har vi bestemt oss for hva vi skal gi henne. Det blir micki kjøkken fra barnas hus, sånn med vask og komfyr. Trodde hun var for liten for det, men så ser jeg hvordan hun leker med det i den åpne barnehagen. Hun synes det er kjempe gøy. Satt ned til 599,- fra 799,- så det er jo helt grei pris.

Ellers vet jeg hun får det som er kåret til årets leke i år: Toby the totbot fra Fisher Price. Den er kjempe fin og hver gang vi er innom en butikk som har den må hun trykke på den. Vi har noen ting fra laugh and learn serien til Fisher Price allerede og det er favoritter alle sammen. Selv om jeg tenker at det umulig kan være så gøy, så ser jeg jo hvordan hun leker med den (går bort å begynner å trykke på den) når vi er innom en lekebutikk.

Ellers ønsker hun seg dyr (schelich dyr) i plast og helt enkle basis leker som plastball og plastkoppestell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...