Gå til innhold

Nytt treff i Trondheim :)

Carina, Une & lillebror :)

Anbefalte innlegg

Trivelig treff sist, vi prøver igjen:)

Mandag 3.desember kl.18.00 på Egon i Søndre.

Ønsker alle gamle og nye velkommen på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare gi et pip noen dager før hvem reservasjonen står på.. Men til da har vel magene bare blitt enda større, tror ikke det blir vanskelig for personalet å se hvor vi skal ;)

Kjempekoselig treff sist :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi.. Det var ungt ja, men du må jo komme! Kanskje det er noen der som ble mor i ung alder, som kanskje har råd å tips å komme med? Da snakkes vi kanskje 3.desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, er ny innpå her. Prøver å ta meg en tur på mandag. Bruker dere være mange? Alder? Selv er jeg 29 og venter gutt 5. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du må komme ja glitther! anonym over: tror vi var noen og 20 stk sist... jeg er 27 år og venter gutt nr to rundt 18.mars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Noen som vet hva reservasjonen står på denne gangen? masse gravide damer som svirrer rundt på egon i morgen.,... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle skal komme, uansett alder.. På forrige treff var vi vel rundt 20 stk, og i alder fra 20-35 eller noe slikt..

Reservasjonen står på BIM v/ Carina (står skrevet hos aprilklubben)..

Denne gangen tar jeg med klistrelapper til navn, kommer kanskje på 2-3 navn fra forrige treff jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar vel presentasjonsrunden på nytt i kveld, men anyway; jeg er 27, og venter en liten gutt i midten av april..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, navnelapper er en fin ting!! :)

Blir jo litt vanskelig å huske navnene på alle sammen.

Gleder meg til å se alle sammen igjen i kveld!! Virker som om det blir minst like mange som sist. Supert!! :)

Ses på Egon da! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...