Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Hvilken årsaker er det at dere ikke får det til hvis jeg kan spørre? Er det noen flere som har måtte fjerne begge eggledere pga svangerskap utenfor livmoren?

Hilsen ei som har tusenvis av spørsmål før første konsultasjonstime tirsdag :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10876239-hvorfor-f%C3%A5r-ikke-dere-det-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dette er bare grusomt! Jeg og samboeren min er heldige sånn sett... egget har blitt befrukta to ganger innen et år, men har satt seg feil begge gangene :( Men håper at det skal gå på IVF (som jeg tror blir vårt valg) Da kan det i allefall ikke sette seg på feil plass.... Men men..

Jeg ønsker dere alle lykke til! Dette med venting og feiling unner jeg ingen! det er fryktelig vanskelig når alle andre rundt en bare popper ut unger og fryder seg i vilden sky, mens vi må ha tålmodighet og alt annet for å komme i mål, men noen ganger så tenker jeg kanskje at vi setter kanskje mer pris på den tiden....jeg vet ikke...

Annonse

Vi får det ikke til fordi, svømmerne til samoberen er for få, men de som er der var vist veldig bra. han har prøvd noen kurer med pergotime og noen sprøyter, så får vi se om de blir fler til vi skal sette inn egg igjen

Annonse

Jeg har tette eggledere, og veldig få egg...Men alltid gode egg. Vi har lykkes en gang, så vi har håp fortsatt. Er 39 år. Så det er vel litt av greia, hadde jeg vært yngre, kunne vi vel håpa på fler egg? Hvem vet... Er det ikke sånn at en av tre forsøk lykkes? Vi har hatt mislykka forsøk tross gode egg og god sæd... Men sånn er vel livet for de som lager barn hjemme også.... Trøster jeg meg med...

Takk lov for prøverør og assistanse :) Det er sykt at politikkerne ikke ser hvilken virkning denne hjelpen har :) Jeg sa det til sykepleieren vi snakket med at takk gud for at de fins... ellers så hadde jeg aldri kunne fått barn - jeg har ikke en sjanse en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...