Gå til innhold

kynnere??? eller er noe galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg er 8 uker, 9 uker uker på vei i morgen, og er ganske sikker på at jeg kjenner kynnere! men lurer på om dette er overhodet mulig nå eller om dette kanskje er et tegn på at noe er galt? jeg hadde masse kynnere i det forrige svangerskapet også. noen som har fått kynnere tidlig? eller hørt om det? er litt bekymret nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skubber litt på denne også jeg, siden jeg ikke har fått svar enda :)

Skrevet

...trenger ikke være tegn på noe galt.ta det med ro så du ikke setter i gang kynnere unødig,

så ringer du føden å spør,de er der for å svare:)

Skrevet

Vet ikke hvordan kynnere kjennes ut, men jeg er omtrent like langt som deg og kjenner strekk/stikk/murringer i livmoren og på sidene med jevne mellomrom... Hvordan kjennes kynnere ut?

Skrevet

magen strammer seg,blir hard ei stund før den blir normal igjen.tro meg det kjenner du når evt. den tid kommer:)

Skrevet

Visste ikke at man kan ringe føden for å spørre om ting så tidlig. Jeg får gjøre det imorgen da, hvis det ikke gir seg! jeg har vært gravid før da, så jeg vet det er kynnere da. du glemmer liksom ikke de =) syns bare det var veldig tidlig for å kjenne de nå! Tusen takk for svarene :) så får jeg håpe alt er bra

Skrevet

Livmoren starter tidlig med å trene seg, så det kan jo godt være du kjenner kynnere siden du har vært gravid tidligere og vet hvordan det kjennes ut. Tror jeg leste dette i På vei boka til Gro Nylander,

Skrevet

skader jo ikke å ta en tlf...

er du bekymret så er det mye bedre det enn å gå å gruble:)

ja man kjenner nok igjen kynnere ja,hadde det 3 siste mnd med min sønn jeg å:)

Skrevet

Det stemmer nok sikkert. er mye bedre i dag da :) så får vente med å ringe... hvis det kommer igjen så får jeg heller ta en tlf og høre hva de sier =)

Skrevet

Jeg er 9 uker og har allerede begynt å kjenne det, men trodde liksom ikke det kunne være mulig så tidlig. Men jeg husker jo godt fra sist, men da var livmoren større og følelsen blir jo sterkere da.

Jeg har googlet litt for å finne ut om jeg er helt sinnsyk eller om det kan stemme og i et innlegg på snart mamma fant jeg dette: (håper hun tilgir meg for å kopiere henne): "Uke 8 startet det her. I andre svangerskap. De er harde og jeg må konse om pusting når det står på. Helt normalt, sier jordmor."

Tror du kan ta det med ro, det gjorde ihvertfall meg litt tryggere: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...