Gå til innhold

Veldedighet til jul, noen tips? Ga geit i fjor, fra kirkensnødhjelp,

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at de har fått noen grisunger nå. Står også at de holder adm.utgiftene på under 10%, noe jeg setter stor pris på.

Synes det å kunne gi en spesiell ting, som denne geita, er en super ide. Litt mer stusselig med bare et kort der det står at man har gitt et par hundre kroner til sosbarnebyer.

Hva synes dere om sånne gaver? Jeg hadde blitt veldig glad for å få en, får tilbake litt av den gode, gamle julefølelsen bare ved tanken. Vi er kanskje ikke av de mest velstående, i hvertfall ikke materielt sett. Bruker mer penger på aktiviteter og reiser. Men synes uansett at vi har mer enn nok av det meste.

Fortsetter under...

Skrevet

www.tanketing.no er også fin. Ga bort geiter og kyllinger i fjor vi også. Og hadde blitt veldig glad hvis vi fikk noe sånt igjen.

Skrevet

Tanketing, er det plan du tenker på da? Har vært inne å sjekket, men ble ikke overbegeistret over produktene. Men mulig at ståltrådkunst kan være penere enn jeg tror.

Skrevet

Julegaver finner du også på unicef.no. Man får fine gaver samtidig som pengene går til et godt formål.

Skrevet

Takk for tips, begge to. Skal ta en kikk på disse også. Men vet dere om også plan og unicef har en sånn administrasjonsgrense?

Skrevet

Jeg liker sånne gaver, men jeg er så glad i å få gaver selv at jeg ville blitt skuffet om jeg fikk bare sånne ting til jul. Jeg setter derfor veldig pris på å få et par sokker eller en liten marsipangris ved siden av.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...