Gå til innhold

trenger hjelp/info ang fryseforsøk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann gojentå.

Jeg får bare svare for åssen det har foregått med meg.

Jeg ringte bare sykehuset (Haugesund) og sa jeg var klar til å prøve fryseforsøk. Og da sendte de restepter med èn gang.

Først gikk jeg på primolut for å få en mens og telle etter, siden den er uregelmessig. Ringte igjen på mensdagen, og samme dag startet jeg på progynova. Så bestilte jeg time til ul, og fikk time 10 dager etter mensstart, for å sjekke tykkelsen på livmorslimhinnen. Gyn. fakset svaret til sykehuset, og litt utpå dagen ringte jeg for å høre når jeg kunne komme og sette inn egg.

Fikk time til innsetting en uke etterpå. To dager før innsetting begynte jeg med progestan kapsler som settes i skjeden.

Måtte ringe på formiddagen den dagen jeg skulle sette inn, for å høre om det var noen levedyktige egg.

Og så bare det til sykehuset og satte inn ett egg.

Jeg skulle fortsette med de samme med. som før.

De eggene som du har på frys, er som en "bonus" av de eggene du tok ut. Er de fra første forsøk, så er det fortsettelsen på det.

Jeg veit ikke hvor kjapt etter ivf-fosøk du kan starte med frys. I mitt tilfelle, prøver jeg å få en søster eller bror til mitt icsi-forsøk.

Du må bet. med. selv, men de er ikke så dyre som første gang. Også er det en egenandel for innsetting på 280 kr.

Veit ikke om det er likt overalt, men i Haugesund er det i hvertfall sånn. Håper du blei litt klokere :o)

Hei.

har du regelmessig mens får du fryse forsøk i naturlig syklus i haugesund. Det er vel der du holder til?

Jeg gjorde iallefall det og ble gravid på det forsøket. Helt uten kunstige hormoner.

Tror du kan starte i forbindelse med neste mens syklus.

Men ikke gi opp håpet enda da....du testet altfor tidlig! Murringer kan og være tegn på graviditet skjønner du.(husker alle murringer jeg hadde i svangerskapet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...