Gå til innhold

Jeg har GLEMT farsdagsgave til gubben....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge barna har laget kort til ham, men.... årh!! Har kun husket pappa og svigerfar. Nå er gode råd hellige her.... Hva kan jeg lett fikse??

Skrevet

Det er jo ikke din far?

Hvis barna har laget kort, burde det være mer enn nok vel?

Lag evt. frokost på sengen til ham, eller en kake til ettermiddagen.

Skrevet

Kan jo få tak i blomster og annet hageutstyr på Plantasjen i morgen.

Skrevet

Kaken er allerde bakt, skal pynte den nå ikveld.... Men føler liksom jeg skulle hatt en pakke.... Århh, så glemsk!!

Kaken tar vi med til mamma og pappa, skal dit på kalkun imorgen. Kan jo være til begge pappaene den?? Min og dems.

Skrevet

Dra på bensinstasjonen og kjøp noe godter du vet han liker eller film=) Hvis du har kiwi i nærheten så er vel den fortsatt åpen(der har de godter og film). Vår er det til 23

Skrevet

"Han er ikke din pappa"... syntes det blir for dumt å svare her. Skal en unge på 1 år (vet ikke hvor gammel din er, men et eksempel) gå ut og kjøpe noe selv? Eller lage noe selv? Er de ikke litt små til det? Syntes ikke dere det er hyggelig om mannen har ordnet en liten greie som er fra barnet på morsdagen??

Dra på et hagesenter, i verste fall en bensinstasjon, og kjøp en blomst i morgen. Skyld på at du ventet med å kjøpe den for at den skulle være nyest og friskest mulig hvis han skulle kommentere det :)

Skrevet

jeg har kjøpt flax-lodd til gubben min:-)

Det er enkelt å få tak i:-)

Skrevet

Nei, hehe, kan liksom ikke la det være opp til 4 åringen og 1 åringen å få tak i noe til pappaen.... Men takk for fine tips! Flax og noe sjokolade skulle vel ikke være så vrient å oppdrive? =)

Skrevet

Narvesen, 7/11. Kanskje bensinstasjonene og har?!

Go hunting;-)

Skrevet

Nei en unge på ett år klarer ikke å ordne det selv, derfor venter man med farsdagsgave til ungen er stor nok til å klare det.

Er dere virkelig så materialistisk at dere selv krever gave på morsdagen? Hvor er det blitt av kosen?

Selv hadde jeg blitt kjempeglad av å få sove lenge og bli vekket med en god frokost og varm kakao f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...