alene32 *høygravid* Skrevet 10. november 2007 #1 Del Skrevet 10. november 2007 Hei. Jeg er gravid. Har ei datter som er 6 mnd. Henne har barnevernet tatt. Og nå skal faren få prøve å ha henne, og jeg har ikke fått prøve meg ordentlig som mor, noe jeg ikke er begeistret for. Har vært ganske mye deprimert de siste årene, pga skillsmisse fra faren. Datteren min er laget etter skillsmissen, Og nå er jeg gravid med en til som også er hans. Føler at jeg ikke skal få ha noe enkelt liv noen gang. Er det noen som vil si hva dere mener om hva jeg skal gjøre i forhold til abort og slikt. Er i utgangspunktet mot abort, men vil ikke bare føde barn for andre heller. Det er jo ingen som vil ha meg. Er ikke bra nok for noen føler jeg også. Har mistet to andre med faren hennes og det var helt JÆ... så jeg har et stort dillema. Venter på svar!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10873710-hva-synes-dere/
3småskatter:0) Skrevet 10. november 2007 #2 Del Skrevet 10. november 2007 Hei Jeg har tittet innom de fleste steder her på barn imagen så jeg må innrømme at jeg ikke har noen som helst erfaring med abort selv.... Men her følte jeg bare at jeg måtte svare deg for det hørtes ut som om du har det grusomt. Dette er en virkelig uheldig situasjon du er kommet opp i. Når det gjelder spørsmålet om du skal ta abort eller ikke så er dette noe som er vanskelig for andre å avgjøre, for du må tenke på hva som er det beste ut ifra din livssituasjon,og det er det bare du som vet...... Kan jeg spørre deg hva det er som har gjort at barnevernet er innblandet? Er det en mulighet for at du kan beholde dette barnet om du velger å få barnet? Tror nok også at det er viktig å tenke nøye gjennom om du orker å ta deg av ett nytt barn oppi dette her siden du sliter med depresjon. Du,bare du kjenner dine egne følelser og begrensninger så det blir veldig vankelig for andre å vurdere om du skal beholde eller ei. Vil ihvertfall ønske deg lykke til videre....håper du finner ut hva som blir best for deg... Klem:0) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10873710-hva-synes-dere/#findComment-10874789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå