Gå til innhold

Symptomene er borte i dag!! (8+4)

Anbefalte innlegg

Ja, ikke at jeg har hatt veldig mye symptomer enda (er 8+4), men fikk litt ømme brystvorter for en ukes tid siden. I dag er jeg ikke øm lenger og har heller ikke noe murringer i magen, som jeg har hatt litt tidligere. Jeg var på UL for noen dager siden, da var jeg 8+1. Så da et bankende hjerte og en voksende kropp:) Vet jeg ikke skal bekymre meg unødvendig, men klarer ikke å legge fra meg tanken på at noe skal skje. Har jo ikke symptomer!!! Har ikke hatt noen blødning. Uff, er det virkelig vanlig å uroe seg så innmari!!?? Dette er min første...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10873516-symptomene-er-borte-i-dag-84/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg veit godt hvordan du har det .Har det på samme måten selv har ikke så mange symtomer jeg heller,var veeldig kvalm for noen uker siden men nå har det begynt å gi seg,er 11 uker i morgen.

Dette er da min 4 graviditet men jeg uroer meg VELDIG denne gangen.har ikke hatt noen blødninger eller noe men noen ganger kjennes det ut som om det ikke er noe der inne OG det er helt forferdelig.Skal til jordmor den 21november så da håper jeg hun kan høre noen hjertelyd ellers så går jeg på veggen snart.

De tre første mnd er tortur(he he).Men når magen begynner å vokse da er det supert ,og enneå bedre når den lille begynner å sparke.

Ja, det er akkurat sånn jeg føler det også, at det ikke er noe der inne. Men, jeg har begynt å få litt mage nå, ikke mye, men litt mere bulk under navlen:) Tok nemlig et bilde av magen min den dagen jeg tok positiv test, og har tatt et nå i dag (8+5) Og ja, den er LITT stOrre:) Jippi!

Jeg får forsøke å ikke uroe meg sånn og tenke at jeg faktisk er hedig som er i god form. Rart det der, man ønsker seg alltid det man ikke har. Jeg ønsker meg symptomer, hallo?! Jeg hører jo selv at det høres litt rart ut!

Det er godt å høre at det er flere som er små-urolige over det minste. Sa er det ikke bare meg som er gravid-rar :) Lykke til på UL vesla83, blir supert! Jeg skal på ny UL 6. desember, da er jeg 12 uker!

Kjenner igjen følelsen....

Men du, hva med når brystene virker MINDRE enn bare for en uke siden? Slik er det i mitt tilfelle, med mindre jeg ser syner...Er det normalt da? Blir helt tullete jeg...

Jeg er enten i slutten av uke ti eller elleve, og har sålangt vært overbevist om spontantabort hele to ganger! Hadde voldsomme blødninger med klumper osv. Ble sendt til ultralyd begge gangene som viste et levende liv med bankende hjerte. På siste ultralyden fant de årsaken til blødningene som skyldes noe annet enn fosteret, og som er helt ufarlig og vil forsvinne etter noen uker.

Etter å ha fått vite dette, slo jeg meg mer til ro med situasjonen. Men da var det, at knappe uken senere, etter siste ultralyden, så syns jeg at alle symptomene var borte, og ikke nok med det, men brystene som hele tiden hadde vokst og kjentes svulmende ut, de ser nå som sagt mindre ut.

NOEN SOM HAR ERFARING MED AT DE SYNS BRYSTENE PLUTSELIG HAR BLITT MINDRE?

Ikke føles de særlig ømme ut heller. Det eneste symptomet jeg har hatt etter ultralyden har vært stikking i underlivet av og til. Det er visst normalt fordi livmoren utvider seg. Men nå kjenner jeg ikke det lenger heller.

Ja, da fikk jeg også blåst ut litt her hos deg :)

Men du, du var nylig til ultralyd som viste liv. Dessuten har du ikke hatt blødninger og smerter. At brystene ikke alltid er like ømme, er normalt. Også det at du ikke kjenner murringer i magen hele tiden.

Så lenge du ikke blør, er det ingen grunn til bekymring, slik jeg ser det. Så langt i hvertfall. Så får vi krysse fingrene for at alt går bra helt til uke 12 og videre.. :)

Hei igjen!

Elianne, det med mindre bryster. Mine har ikke vokst i det hele tatt, så kan desverre ikke komme med noen tilbakemelding akkurat der. Kjæresten har hele tiden fantasert om store, svulmende pupper når jeg blir gravid, men ikke noe tegn til det enda akkurat:)

Ok, siden vi begge nylig har vært på UL og det spreller og vokser der inne, kanskje vi skal bli enige om å senke skuldrene, begge to?! Jeg har aldri bekymret meg mer over noe som hverken gjor vondt, ikke eksisterer eller ja, ikke er der. Er jo til å bli små-rar av det her, kjenner og føler på symptomer hele tiden, og tror aldri jeg har vært så kropps-alert som jeg er nå!

Alt er sikkert helt i orden med oss begge to (eller alle sammen!!) Håper vi kan feire sammen i juni :)

Medsøster :)

Annonse

Det er HELT normalt at symptomene kommer og går, de fleste opplever det. Det er fryktelig skummelt de første gangene, men du får prøve å tenke på at du faktisk har sett et hjerte som slår, og da er risikoen for abort under 5%. Sannsynligvis blir symptomene kraftigere og mer plagsomme etterhvert, jeg er 10 uker m nr 3 nå og har vært rimelig dårlig den siste uken, så prøv å nyt det mens du kan, det kommer nok av ubehageligheter før belønningen endelig kommer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...