Gå til innhold

Jeg er gravid og vaager meg inn her.... =o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 12 mnd med ca 8 mnd halvaktiv proeving, en veldig tidlig MA (fikk aldri tydelig positiv test, bare svake og rotete testsvar), en tidlig EXU uten operasjon - ogsaa med ulne testsvar, har jeg i dag faatt 5 klare og tydelige testsvar paa CBtester og en digital som sier tydelig "gravid"

Glad og behersket paa samme tid. Et barn fra foer, men altsaa mistet noen tidlige. Feirer litt i helgen og maaaaaaaaaaaassivt paa nyttaarsaften dersom jeg fortsatt er gravid og glad da..... =o))))))))

Klem fra nygravert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sniker meg inn fra 3.trimester for å gratulere! Så kjempeflott, Femina! Jeg husker deg fra mine dager på BliGravid i vår:) Så bra å høre at du er gravid! Håper virkelig det går denne gangen!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for det Erisa, husker deg ogsaa. Ja, hjelpe meg, det skal jammen meg vaere jobb aa faa til dette, haaper denne sitter lenge. Er du snart klar for den store dagen?

Skrevet

Klar og skrekkslagen:) Er noen uker igjen enda, da. Termin 20.januar. Gleder meg utrolig mye til å få jenta mi, men jeg vet jo ikke helt hva jeg går til siden det er første barnet mitt:) Blir utrolig spennende å se hvordan det nye livet mitt blir:)

Skrevet

gratulerer så mye :)

Skrevet

Takk snille dere... =o)))

Jeg er ydmyk og spent paa om det gaar bra denne gangen, har en godfoelelse og saa har jeg faatt saa klokkeklare testsvar, noe jeg ikke fikk de gangene jeg mistet. Det fikk jeg faktisk sist da jeg var gravid med datteren min, saa haape haape.

Tror jeg har termin ca 18-20 juli.

Erisa, det gaar nok fint med deg naar du skal foede, de som jobber med aa ta imot barn, er vant til de og kan alt og har gjort alt foer. Jeg la min skjebne i deres hender og hadde en fin foedsel... =o) Med liiiiiitt kontroll da, hehe, det maa man jo ha. Tvi tvi til deg.

Skrevet

Ååååhhhh!! Så fantastisk Femina!

Tenkte faktisk på deg i går, tenkte jeg skulle forsøke å "lete" deg opp for å høre hvordan det går med deg.

"Pratet" en del med deg for et godt halvår siden!

Så herlig at du endelig er blitt gravid igjen Håper virkelig at det går bra for dere denne gangen!!

Lykke til (og velkommen etter.. hehe har foreløpig termin 5 juli)

Masse klemmer fra (tidligere mammamia xpp)

Skrevet

Tusen takk, saa koselig - da er vi i boks begge to naa! Hurra..... Men du maa da ha skiftet nick, eller? Jeg hadde min andre mistet paa kort tid for et halvt aar siden og var nok litt "paa styr" da, saa husker ikke helt alle nick. Hva var nicket ditt da? Eller hjelp meg litt...? Sorry, haaper du ikke blir fornaermet, mange som har glemt meg ogsaa, hehe, selv om vi jo tror at alle skal huske oss. =o)))

Skrevet

Nei, selvfølgelig er jeg ikke fornærmet.. :)

Jeg var mye på bli gravid for en (god) del måneder siden, men etter at vi ble henvist til ivf, har jeg vært mest på ass.bef.

I tillegg har jeg hatt to-tre ulike nick, startet med kanskjemammaendag? så skiftet jeg til Mamma mia xpp, forsøkte en stund å holde kontroll på antall pp. Men etter ti gav jeg opp.

Vi lykkes på første forsøk med ivf (icsi metode, derav nick).

Tørr fremdeles ikke slippe jubelen helt løs, det er jo så tidlig enda og egentlig vanlig å miste en gang eller to..

Men nå er vi i alle fall et skritt, et stort skritt videre begge to!!!

Ha en fantastisk dag!

(ehm, husker forresten at du nok befinner deg i en litt annen tidssone, så jeg er usikker på om det er dag eller kveld hos dere... men kos deg uansett!)

klem

Skrevet

Aaah, se det var lettere for meg aa huske! Saa fantastisk aa hoere at du er gravid ved hjelp av ivf, hurra for det.

Oensker deg alt godt videre naa, naar har du termin?

Skrevet

Gratulerer Femina! Det var virkelig din tur nå, og så utrolig godt å høre at du har litt "godfølelse" og tydelige positive tester. Jubler for deg nå!! :)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer Femina!

husker deg fra min tid på bli gravid og ma/sa skravletråden. Jeg het før Nøtteliten endret til solstrålen & julemirakelet. Har lurt litt på hvordan det har gått med deg, har ikke vært så mye på nettet de siste mnd så jeg har ikke fått fulgt med.

Så bra at du har en god følelse denne gangen da! det har jeg også hatt.

Skrevet

Så fantastisk, Femina!! jeg husker også mange fine innlegg fra deg og livet ditt i østen!! synes du var så flink til å bevare en humoristisk tone og se ting i perspektiv! jeg er også gravid igjen, etter ma i uke 13 i januar. i uke ti nå - og fikk som deg tidlige klare tester (gjorde ikke det forrige gang) og har en veldig god følelse (i motsetning til sist). har klokketro på god følelse når det gjelder dette!!!! av og til kommer bekymringstanker og velter følelsen litt, men stort sett kommer den seg på bena igjen etter en dag eller to. jeg prøver virkelig å støtte meg på den - håper det blir slik for deg også!!!! lykke til - kommer til å følge med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...