Gå til innhold

Hvor aktive er dere?

tvillinger_mars08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed av jordmor om å hvile mye, virka nesten som om hu ville jeg skulle ligge stort sett hele tida.

Men jeg vil helst leve mest mulig normalt, gå turer osv.

Har ikke hatt noe ubehag, bortsett fra at jeg må gå ganske sakte for ikke å få stikninger i magen.

Hva slags aktivitetsnivå ligger dere andre på?

Jeg er 22+5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er dessverre ikke så aktiv i utgangspunktet, men går hjem fra jobb, ca 20-25 min, og litt turer sånn innimellom. Prøver fortsatt å få det til, men merker på kroppen at jeg blir fortere sliten enn før. Kan ikke haste avgårde lengre for å si det sånn. Da kjenner jeg det godt i magen. Det blir andre boller når jeg skal ut og trille tvillingvogn :) Er 20+6

Skrevet

Jeg er ikke så veldig aktiv. men det er pga bekkenløsning. Det blir derfor ingen turer etc

Men jeg har ei jente på 2 år, så det pluss husarbeid gjør jo at man ikke kan legge seg til på sofaen.

Men tror det er viktig at man er litt aktiv hvis man kan og heller er flinkere til å ta seg en liten pust på sofaen flere ganger om dagen sånn at man kan hente seg raskt inn igjen!

Som Gemini sier, så kommer vi til å komme i kjempeform etterpå når tvillingene skal ha sine daglige lufteturer:-)))

Skrevet

Nå er jeg 37 + 2, og da er det ikke mye futt igjen... Max en tur på butikken borti gata... Men frem til uke 25 prøvde jeg å få gått en tur hver dag iallefall. Har også hatt ille bekkenløsning, så har måttet være forsiktig. Har trenet to ganger i uka hos fysio pga dette, først i sal, fra uke 25 i basseng - noe som anbefales. Lenge siden jeg har kunnet støvsuge eller vaske også.. Men nå er alt tungt, og jeg har ikke orket basseng de siste gangene. Nå vet jeg at de kommer ut senest torsdag, altså om bare FEM dager. Blir satt igang da. Håper ikke bekkenet er alt for vondt etterpå, for ser frem til trilleturer, og ønsker å gå mer enn to hundre meter!!

Skrevet

jeg er 29 uker og merker det på kroppen at det er tungt!

men prøver å gå litt turer jevnlig. synes det er rart at jordmor har sagt at du skal holde deg i ro?

jeg mener at man bare må lytte til kroppens signaler, og ta valg utifra det! kansje prøve å unngå dansegulvet og joggeturer da;) he he

lykke til alle sammen!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...