Nit@™ Skrevet 10. november 2007 #26 Skrevet 10. november 2007 Hvilken person har den kaldeste kroppsdelen? Nissen, for nissen rimer på tissen, og når det rimer på tissen, DA er det kaldt da! Kineserne Bu, Chu og Fu flyttet til Amerika, så de ville amerikanisere seg litt. Bu kallte seg for Buck, Chu kallte seg for Chuck. Og Fu flyttet tilbake til Kina.... En japansk ambassadør var på en offisiell middag hvor Madeleine Albright spurte : "Mr ambassadour, do you have elections in Japan??" - Hvorpå han svarte : "Yes madam, evely molning."
MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #27 Skrevet 10. november 2007 Lille Ole går bort til mamman sin og spør: -hva heter det når to stykker ligger oppå hverandre?? Mor svarer litt brydd:- Deee. det..... det heter sammleie det. Oki, sier Ole og løper ut til kammeraten sin. Men Ole kommer snart inn igjen, og sier:- MAMMA, DU JUGER, Køyeseng heter det!!!!!!!
Nit@™ Skrevet 10. november 2007 #28 Skrevet 10. november 2007 He he... Mange bra her nå. Ingeting er som en god latter en ellers kjedelig lørdag ) En mann hjelper en av sine kuer med å føde, da han plutselig oppdager at sin 4 år gamle sønn er vitne til det hele med store øyne.. – Topp..., tenker mannen. Han er 4 år og jeg må forklare ham hele historien om blomsten og bien. Men det er ingen grunn til å sette i gang og fortelle, jeg venter til han eventuelt spør meg, så vil jeg svare på det han måtte lure på. Etter at alt var over gikk mannen bort til sønnen sin… – Ja vel sønn, har du noen spørsmål? – Bare ett, svarte sønnen som ikke kunne tro hva han hadde vært vitne til. Hvor fort løp den kalven når han traff kua?
MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #29 Skrevet 10. november 2007 Det var gudstjeneste i klosteret og alle nonnene måtte skrifte. Første nonnen sier til presten skamfult:- jeg har sett en penis. Ta å skyll øynene dine i vievannet. Så er alt greit, sa presten. Den andre noenne sier:- Jeg har tatt på en penis. Vask hendene dine i vievannet. Så er alt greit, så presten. Så begynner tredje og fjerdemannen å sloss, de lager skikkelig spetakkel. Hva er det som foregår?, spørr presten! Vi krangler om hvem som skal først, sier den ene. Hvorfor det?, spørr presten! Det er mer enn tid nok til dere begge, tilføyer presten. Jeg nekter å skyllemunnen min etter at Linda har dytta rumpa si oppi der!!!!!
Turid Laila Skrevet 10. november 2007 #30 Skrevet 10. november 2007 Hehe må bare legge til en jeg leste fra Balloa på BiM, hun bor i Spania og fikk radiostasjonen til å sende en vits på lufta fra henne. "As a favor to my norwegian friend i have this "Do you want me to tell you a joke? The cat with a tie!"" Hehe da måtte jeg le, så så dårlig humor har jeg!!! (fritt fortalt fra egen hukommelse)
MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #31 Skrevet 10. november 2007 Da har vi lik humor.. hahaha.. lo skikkelig her. skikkelig dårlig...
Turid Laila Skrevet 10. november 2007 #32 Skrevet 10. november 2007 Hehe jeg vet, samboern min ristet på hodet bare. Ler av det bae å tenke på det hehehe
MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #33 Skrevet 10. november 2007 Haha, samme her også.. de veit ikke hva god humor er!!!
nennemor og vesla Skrevet 10. november 2007 #34 Skrevet 10. november 2007 Lille Lise kom hjem fra skolen og så til sin mor: -Mamma, nå vet jeg hvordan babyer blir til. -Åh, sa moren, vet du det. - Ja, damen går ned på kne foran mannen, så tar hun tissen hans i munnen og... -Nei nei, lille venn, avbrøt moren, det er slik man får smykker det.. God helg
Morratryne Skrevet 10. november 2007 #35 Skrevet 10. november 2007 Mannen skulle gjennom siste praktiske prøve før han kunne kalles jordfar, nemlig fødsel. Fødselen gikk kjempefint, han gjorde en god jobb. Han besto, men sensoren hadde en liten kommentar; Det er babyen du skal daske på rompa når den er kommet ut, ikke moren! :-)
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #36 Skrevet 10. november 2007 bare digget denne,ler så jeg griner (har vit like dårlig humor morgen og kveld jeg..)
Northernlights Skrevet 10. november 2007 #37 Skrevet 10. november 2007 Jeg drar fram denne igjen,jeg altså! ;o) (Fant den på ei dansk vitseside,så jeg oversatte den selv) To damer kom fra fest midt på natta, og måtte plutselig så fryktelig på do..... kirkegården er et bra sted,tenkte de. Den ene tørket seg med trusa, og kastet den etterpå.. Den andre brukte en sløyfe hun fant på en krans... Dagen etter snakket ektefellene til disse to damene sammen, og den ene sa: Trist å la kona dra på fest - hun kom jo hjem uten truser!!! Verre med kona min, sa den andre - hun hadde en lapp stikkende ut fra rumpa, hvor der stod: "Takk for alt, hilsen gutta på jobben" Her er en snillere vits: Et digert skip seiler forbi en liten øy. En passasjer ser en mann i fillete klær som står og hopper,mens han vifter med begge armene. - "Hvem er det?", spør passasjeren. Kapteinen svarer: - "Aner ikke, men han blir alltid ekstremt glad hver gang vi seiler forbi!" =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå